Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam ostatnio buty,niestety okazało się że są rozmiar za duże-próbowałam wielokrotnie,na różnych urządzeniach i różnych miejscach załączyć *zwróć zakup * niestety po kliknięciu cały czas się ładuje i nie może się załadować żeby była możliwość odesłania produktu,co w tej sytuacji zrobić ?
@41775206 na Lokalnie nie ma opcji *zwróć zakup * , musisz się dogadać ze sprzedawcą , może , ale nie musi przyjąć zwrotu .
Czyli na jakiej opcji jest *zwróć zakup * ?niestety nie orientuje się w tych zakładkach
Zwrot konsumencki jest w przypadku gdy kupujesz coś od firmy lub sprzedający (prywatny) uwzględnił taką opcję. Teraz odpowiedz nam. U kogo kupiłaś?
podaj lepiej numer oferty , masz za niską rangę , Moderatorzy muszą zatwierdzić fotkę .
13577391848
No ok. Teraz idziesz do zakładki
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
rozwiń szczegóły zakupu
i tam będzie opcja zwróć zakup, oczywiście jeżeli zakup dostał dokonany nie później niż 25 dni temu.
Właśnie problem polega na tym że ta zakładka nie chce się załadować,próbowałam wielokrotnie na różne sposoby ale niestety nic z tego.
wyczyść ciacha
Niestety nic to nie dało
@41775206 Zrzut, jaki dodałeś pochodzi chyba z aplikacji, czy próbowałeś z poziomu przeglądarki, najlepiej na komputerze?
Właśnie tak,próbowałem już z mojego telefonu,czy komputera oraz swojego znajomego komputera i dalej nic
Tak samo jak próbowałem z pobranej aplikacji jak i tej internetowej...
A zrób screena z transakcji a nie z zakładki o sprzedającym! Tak żeby te buty były na zdjęciu 😛
I tylko widzę to :
Dziewczynki, screeny 😛