anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę zakupić na allegro jest blokada zapłać

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:100759705
#7 Wielbiciel#

Mam chyba zblokowane kupowanie bo chciałem kupić ale niemogę potwierdzić zakupu

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_A jakaś konkretna oferta, może byśmy sprawdzili.

oznacz moderatorów
Client:100759705
#7 Wielbiciel#

Witam.na stronie. .zalicytowałem

https://allegrolokalnie.pl/oferta/lifebook-s6120

tego laptopa ale niemogłem się wycofać z licytacji bo niema takiej opcji ,srzedawca nie podał że to zasilacz 16v a ponieważ ja miałem zaslacz 19v to zalicytowałem dopiero potem wyczytałem na zagranicznej stronie że to ma być zasilacz16v ale z licytacji niemogłem się wycofać to też po 5 dniach mnie zablokowano i niemogę kupować

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:100759705 Na Allegro Lokalnie masz 5 dni na opłacenie wygranej licytacji. Na Twoim koncie nie ma blokady zakupowej. Czy pojawia się jakiś komunikat podczas próby zakupów? 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:100759705 Na Twoim koncie nie ma żadnej blokady. Czy możesz przesłać zrzut ekranu, który pomoże zobrazować problem? 

oznacz moderatorów
Client:100759705
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  niemogę zakupic przedmiotu z allegro lokalne bo gdy chce zapłacić to niedziała przycisk przejdz do płatności nie mogę przejść dalejScreenshot_2022-01-11-16-56-00.png

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:100759705 Skorzystaj proszę z aktualnej wersji aplikacji Allegro Lokalnie. 

oznacz moderatorów
Client:100759705
#7 Wielbiciel#

Oto skren ekranu

Screenshot_2022-01-11-17-09-04.png

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:100759705 Jeśli po kliknięciu "przejdź do płatności" nic się nie dzieje, to spróbuj pobrać na swoje urządzenie aplikację Allegro Lokalnie i z jej poziomu dokonaj zakupu.  

oznacz moderatorów
Client:100759705
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  ja już tak kupuje z przeglądarki bo aplikacji niemam poza tym mam starszego androida 4.2

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:100759705 Wyczyść lub zmień przeglądarkę. 

oznacz moderatorów