
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam chyba zblokowane kupowanie bo chciałem kupić ale niemogę potwierdzić zakupu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_A jakaś konkretna oferta, może byśmy sprawdzili.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.na stronie. .zalicytowałem
https://allegrolokalnie.pl/oferta/lifebook-s6120
tego laptopa ale niemogłem się wycofać z licytacji bo niema takiej opcji ,srzedawca nie podał że to zasilacz 16v a ponieważ ja miałem zaslacz 19v to zalicytowałem dopiero potem wyczytałem na zagranicznej stronie że to ma być zasilacz16v ale z licytacji niemogłem się wycofać to też po 5 dniach mnie zablokowano i niemogę kupować

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100759705 Na Allegro Lokalnie masz 5 dni na opłacenie wygranej licytacji. Na Twoim koncie nie ma blokady zakupowej. Czy pojawia się jakiś komunikat podczas próby zakupów?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100759705 Na Twoim koncie nie ma żadnej blokady. Czy możesz przesłać zrzut ekranu, który pomoże zobrazować problem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ niemogę zakupic przedmiotu z allegro lokalne bo gdy chce zapłacić to niedziała przycisk przejdz do płatności nie mogę przejść dalej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100759705 Skorzystaj proszę z aktualnej wersji aplikacji Allegro Lokalnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100759705 Jeśli po kliknięciu "przejdź do płatności" nic się nie dzieje, to spróbuj pobrać na swoje urządzenie aplikację Allegro Lokalnie i z jej poziomu dokonaj zakupu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ja już tak kupuje z przeglądarki bo aplikacji niemam poza tym mam starszego androida 4.2
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100759705 Wyczyść lub zmień przeglądarkę.