anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem konta do gry

Client:126224931
#1 Nowicjusz#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@Client:110944380@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  kolejny oszust. Miałem od niego kupić klucz do gry i jak do niego pisałem nic mi nie odpowiadał mimo że widziałem jego ostatnie logowania(dokładnie w tym samym czasie jak do niego pisałem). Opłaciłem ten kod i straciłem tylko pieniądze

https://allegrolokalnie.pl/oferta/ea-sports-fc-25-or-fifa-25-pc-wersja-standard-etn 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:126224931 Ale środki powinna dać się odzyskać, napisz i złóż reklamację: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126224931 dobrze, że założyłeś dyskusję, po 24h będziesz mógł poprosić w niej o naszą pomoc. Jeśli sprzedający nie odpowie, skorzystaj proszę z tej opcji.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:126224931 a minęło 7dni od zakupu w ciągu których on ma czas przekazać przedmiot zakupu zgodnie z regulaminem lokalnie?

oznacz moderatorów