anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwa transakcja

Client:115592248
#7 Wielbiciel#

  @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Hej mam problem , zakupiłam na Allegrookalnie produkt i sprzedawca się nie odzywa chat/telefon odbija poczta glosowa. Widzę że sprzedawca ma godziny logowania do swojego konta. W zgłoszeniu tej sprawy do allegro, zrezygnowałam z zamówienia, żądając zwrotu PLN. Odpowiedz od allegro do mnie i do sprzedawcy to prośba o wysłanie dowodów - wysyłki lub zwrotu pieniędzy. Super skuteczność.... ! Czy allegro jest skuteczne w egzekucji środków przy nieuczciwym sprzedawcy prywatnym czy te środki są w rękach allegro lokalnie do czasu wysłania towaru?? Szukam ścieżki kontaktu do Platformy, która na dniach pozwoli mi odzyskać pieniądze. problem"Dzięki 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:115592248 jeżeli rozpocząłeś dyskusje to ją kontynułuj i czekaj na ruch sprzedawcy. Jeżeli nie wyśle lub będzie brak odpowiedzi allegro zaproponuje Ci możliwość złożenia wniosku z AP.

Sprzedawca ma 7 dni na wysyłkę lub na czas określony w ofercie.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:115592248 Jeśli otworzyłaś dyskusję to po prostu ją kontynuuj i w razie potrzeby poproś w niej o pomoc pracownika Allegro.
Jeśli sprzedający nie zwróci Ci środków to najpewniej dostaniesz możliwość złożenia wniosku o rekompensatę ale nie będzie to "na dniach".

oznacz moderatorów

Client:115592248
#7 Wielbiciel#

Dzięki! 7 dni oczekiwania to też jest jakaś informacja (nie padła w korespondencji z Allegro). Pewnie po tym czasie pojawi się opcja kontaktu z osobą -pracownikiem 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:115592248 allegro możesz prosić o pomoc po 24h roboczych od rozpoczęcia dyskusji. Po 14 możesz oznaczyć dyskusje jako nierozwiązana i starać się o rekompensatę z AP

oznacz moderatorów

Client:115592248
#7 Wielbiciel#

Nigdzie takich opcji nie ma. Jedynie ponowne zgłoszenie sprawy..

Może to jest przejście do AP?? Ale nie tak to jest sformułowane. Rozmawiamy cały czas o allegro lokalnie nie allegro - tam są identyczne procedury?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:115592248 W szczegółach zakupu na samym dole jest zielony napis zgłoś problem z zakupem.

Kliknęłaś go?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@komis-bell mi się wydaje, że zgłosił jak allegro napisało (pewnie bot) o potwierdzenie wysyłki lub zwrot pieniędzy

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:115592248 a ile trwa juz dyskusja?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:115592248
#7 Wielbiciel#

Tak, już ktoś się do mnie odezwał z allegro więc potwierdzam 7dni na rozpatrzenie 

oznacz moderatorów