anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność za transakcję na Allegro lokalnie nie powiodła się, ale z konta przelew poszedł

MAMY ROZWIĄZANIE!
PEELEK
#1 Nowicjusz#

Płatność (25.04.25 /OPT/X///// XX4484624344XX WWW.ALLEGRO.PL ALLEGRO 476DC93E-219) za transakcję na Allegro lokalnie nie powiodła się, ale z konta bankowego przelew poszedł. Według sugestii ponowiłem transakcję (/OPT/X///// XX4484762342XX WWW.ALLEGRO.PL ALLEGRO 7A99C208-21A) @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  , tym razem z powodzeniem. Teraz mam podwójne obciążenie z konta bankowego. Czy dostanę zwrot automatycznie, czy to zależy od sprzedającego, od którego kupiłem przedmiot?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @PEELEK. Widzę, że w przypadku pierwszego zakupu płatność została anulowana - jeśli mimo tego pieniądze zostały pobrane z Twojego konta, to wpłata zostanie zwrócona na rachunek, z którego została wykonana wpłata. Może to potrwać kilka dni. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
fanka_bryanka73
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam przypadek,tyle tylko, że nie zamówiłam ponownie tego przedmiotu z obawy,że znów z konta zniknie mi 299 zł. Mogę liczyć na zwrot pieniędzy? Jak to załatwić?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@fanka_bryanka73 widzę, że wpłata na wskazaną kwotę była ponawiana. Nieudana płatność z godzin porannych wróci na rachunek, z którego została wykonana. Płatność z godziny 18:55, została prawidłowo rozliczona i zamówienie jest opłacone. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kwiatuszek170466
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam ten sam problem co PEELEK Pierwszy przelew nie udana transakcja  i dostałam informację iż mam ponownie zrealizować płatność .I tak zrobiłam. Za drugim razem płatność się powiodła. Też mam podwójne obciążenie konta tą samą kwotą .Kupujący otrzymał kwotę z jednej transakcji. Gdzie w takim razie poszły moje pieniądze ?I jak mam je odzyskać ?

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@kwiatuszek170466 z tego co widzę w systemie, pierwsza płatność była nieudana i powinna wrócić na rachunek, z którego została wykonana. Kolejna płatność się powiodła - zamówienie jest opłacone. Jeśli płatność w ciągu kilku kolejnych godzin nie wróci na Twoje konto, warto skontaktować się z bankiem. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów