Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przez pomyłke podałem zły numer telefonu przy zamówieniu jak mogę teraz zmienić bo już zapłaciłem bkikiem ma już potwierdzenie o płatności w aplikacji banku podaje aktualny numer 514 477 861
@Client:114773770 Skontaktuj się ze sprzedawcą, i podaj mu prawidłowy numer - najlepiej zanim wygeneruje etykietę. Nam tutaj nie jest on potrzebny 🐭
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ skasujcie ten nr telefonu, moze?
Przecież sam sobie wpisujesz numer telefonu w ustawieniach swojego konta. Jeśli nie potrafisz to poproś kogoś starszego, może ci pomoże. Moderatorki nie mogą i nie powinny ustalać twoich danych osobowych, nie powinny zmieniac tego co sam wpisałeś.
A ten numer co juz poszedł to niestety już poszedł. Może sprzedajacy potrafi zmienić ale wątpię, on też dostaje gotową etykietę na paczkę.
Ten numer potrzebny jest do powiadomień sms i do aplikacji. Ale żeby odebrać paczke dostajesz kod odbioru również mailem więc sobie poradzisz. Tylko w oknie wpisz nie nowy numer a ten stary który podałeś przed zakupem.
Robisz bałagan z wątkami, pis w jednym, nie podawaj tu publicznie nr telefonu, a pisaliśmy Ci żebyś skontaktował się ze sprzedającym.
Dobry wieczór, raz jeszcze w temacie, obszerniej nieco 😉
niż tu u Kolegów... ;-).
Zatem:
Domyślam sie, że paczka ma być wysłana
do punktu odbioru, np. paczkomat, One Box itp.
- wtedy rzeczywiście nr telefonu jest potrzebny,
pożyteczny - ale nie nieodzowny,
tj., nie jest konieczny - brak numeru telefonu lub
nieprawidłowy numer nie uniemożliwia odbioru paczki
- tzw. "po prostu" nie otrzyma się SMS-a o numerze
(kodzie) odbioru - ale ta wiadomość "przychodzi też"
do odbiorcy paczki - e-mail'em...
JEDNA z tych wiadomoscu MUSI być; i musi być wszak
PRAWIDŁOWA. Jeśli e-mail podany jest wlasciwy, prawdziwy,
prawidlowy - a numer telefonu: nie... -- to kod odbioru
z -mail'a odbiór paczki umozliwi...
Chyba że .. ktoś z tym numerem niewłaściwym
może odebrać taką paczkę z danego paczkomatu
- ale ... musialaby być zbieżność lokalizacji
(miejsca zamieszkania, przynajmniej miejscowości)
i... brak uczciwości czy rozeznania co do potencjalnej
własności przyszłej. tj., jako dostawy paczkomatowej
- czyli paczki (nie swojej wszak)...
Zaś... Przy dostawie bezpośredniej - adres - raczej
to zbuynio potrzebne nie jest, kurierzy rzadko dzwonią,
chyba że my - odbiorcy - prosimy o to - lub kontaktujemy
się sami telefonicznie z kurierem doręczającym
(w systemie trackingu taka wiadomośc, informacja widnieje)...
Oczywiscie -- najlepiej byloby skontaktowac się
ze Sprzedajacym i SKORYGOWAĆ informacje dot. mumeru tel.
- byleby z tym zdążyć PRZED wysyłką... ;-)...
Wtedy Sprzedający musi to jakoś skorygować... ;-).
Raz jeszcze - zazwyczaj sytuacja taka nie jest
uniemozliwiajacą, tylko co najwyżej - utrudniającą,
głównie w zakresie tu informacyjnym, jw. podane.
😉
Z SZACUNKIEM.
JKWX.
---
08-12-2024