Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dokonałem zakupu kilka dni temu z obietnicą przesyłki do 3 dni, zapłaciłem przelewem. Sprzedawca (?) informuje mnie, żebym kontaktował się w kolejnym dniu w godzinach od 9-13, dzisiaj tak samo, choć 13 jeszcze nie ma. Pytanie: jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, to pieniądze z przelewu są w gestii Allegro czy zostały przekazane sprzedawcy i czy można zawiesić ich wypłatę do czasu aż przesyłka dotrze? Jestem przekonany, że przesyłka nie zostanie wysłana. Program ochrony kupujących zaczyna się od 14 dnia po zakupie, jednak czy Allegro nie powinno interweniować w uzasadnionych przypadkach wcześniej, aby nie ponosić dodatkowych kosztów? Pozdrawiam
@obserwatoor kasa należy do sprzedawcy allegro nie blokuje 😞 jaki podał czas na wysyłkę, jak minie poproś w dyskusji o pomoc allegro a potem poproś o zwrot kasy, jak nie zwróci to będzie dopiero dostępny POK 🙂
Podał czas do 3 dni, termin mija dziś, ale dodam jeszcze jeden dzień. Jest to na pewno oszustwo, widzę żonglowanie ilością ofert przez jakiś skrypt, do tego unikanie jasnej odpowiedzi itp. Dzięki
Otrzymałem informację od sprzedawcy/czyni, że za przypominanie o terminie wysyłki wydłuża dostawę o 7 dni, bo jak twierdzi ma do tego prawo. Przesyłka miała dotrzeć wczoraj, później przedłużono do dzisiaj, następnie przedłużenie o 7 dni, a obecnie rezygnacja ze sprzedaży. Sprzedawca/czyni twierdzi, że pieniędzy nie pobierał/a z Allegro i mam się upomnieć po anulowaniu sprzedaży. Nie mam żadnego potwierdzenia, że sprzedaż została anulowana, wyłącznie wiadomości na czacie. Co z tym fantem zrobić? Dodam, że zamierzam zgłosić sprzedawcę/czyni jako oszusta/tkę, ponieważ wystawia towar, którego nie posiada
Załóż sprzedawcy dyskusję ,tam będzie się musiał ustosunkować w ciągu 24 h.
Założyłem dyskusję, poczekam na rozwiązanie. Dzięki