Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ otóż, nie mogę dokończyć zakupu, ponieważ wyskakuje komunikat " dołączam w załączniku "
- mam zaktualizowana aplikacje
- również, instalowałem na nowo
Proszę, o szybką odpowiedź. Ponieważ problem jest dziwny.
@Client:107502622 tak jak mówi komunikat możliwość zakupów na Twoim koncie została zablokowana ze względów bezpieczeństwa, dlatego skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz kontaktowy.
Rozmowa z botem nic nie rozwiąże. Jest numer do infolinia allegro ?
@Client:107502622 Kupowałeś i nie płaciłeś? zablokowali zakupy?
Płaciłem za wszystko, i nic nie sprzedaje. Jak mam rozumieć, że zablokowali. Skoro wszystko przebiegało w 100% legalnie. Strzelam że jest to problem allegro i nowych zmian. Pytanie o co chodzi
🤔
W komunikacie pisze, skontaktuj się z nami. Gdzie szukać artykułu, lub osoby odpowiedzialnej za tego typu sprawy. Czy istnieje jakaś infolinia ? Nie wliczając bota
@Client:107502622 nie, w kwestii blokady sprawę możesz wyjaśnić wyłącznie w korespondencji mailowej.
To już 2 raz, gdy wyskakuje mi komunikat, o blokadzie zakupów w przeciągu 2 lat... Nigdy nikogo nie oszukałem. To uswiadcza mnie w przekonaniu że allegro odpycha ludzi..
No cóż, nie będę się więcej rozpisywał. Dziękuję wam za pomoc.