Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. 29.12 zakupiłem przedmiot poprzez platformę AL po czym został on anulowany, do dziś nie odzyskałem środków. W mailu o anulowanej transakcji była mowa o 3 dniach roboczych. Jeśli mogę prosić o pomoc to można zweryfikować czy aby przelew został odesłany? 525fcc4d-438b-4a2b-8575-129753af3556 - link do oferty. Pozdrawiam @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Były święta, 3dni to przelew, jak BLIk to 5dni,
@Client:129784735 Widzę, że sprzedający próbował zlecić zwrot, ale się on nie powiódł. Skontaktujemy się, ze sprzedającym w sprawie ponowienia zwrotu pieniędzy za zamówienie. 😊
Dziękuję serdecznie, życzę zdrówka :))
👍
Na zwrot jest ustawowo 14dni od odstąpienia od umowy więc ma jeszcze dużo czasu sprzedający by ten zwrot zlecić