Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Ponad miesiąc temu zakupiłem komputer na allegro lokalnie za ponad 4tys złotych.
Przed zakupem upewniłem się czy komputer posiada gwarancje na podzespoły oraz jak dlugo jeszcze trwają. Oczywiście sprzedający potwierdził gwarancje na wszystkie podzespoły oraz ich termin. To wpłynęło na to ,że dokonałem zakupu.
Po zakupie okazało się że sprzedający jednak nie posiada wszystkich faktur pod gwarancje tylko część. Po odebraniu towaru okazało sie , że jeden z podzespołów nie działa prawidłowo i powinien zostać wysłany na gwarancje, której nie mam. Prosił o czas aby mógł je znaleźć. Czekałem więc miesiąc.
Poruszyłem w końcu dyskusje na allegro opisując problem , że otrzymałem zamówienie, które nie jest kompletne. Czas reklamacyjny/dyskusji minął. Została oznaczona jako nierozwiązana.
Ja oraz konsultant allegro prosiliśmy o adres do zwrotu towaru po to abym mógł odzyskać pieniądze. Sprzedający nie chce podać adresu, zarzeka się, że znajdzie potrzebne dokumenty. Ja już cały towar spakowałem i leży w kartonach gotowy do wysyłki. Pracownik allegro wyznaczył termin do jutra czyli 7.12 godz 10:00 na podanie adresu do zwrotu .
Moje pytanie brzmi co dalej w tej sytuacji jeżeli sprzedający nie poda adresu do zwrotu. Oraz co w przypadku jeżeli np.znajdzie dzisiaj w magiczny sposób dokumenty, które powinny być już u mnie ponad miesiąc temu ? Czy zakończenie czasu reklamacji , oznaczenie dyskusji jako nierozwiązanej daje mi prawo do odesłania towaru? Komputer spakowany i po tej całej sytuacji z przyjemnością go odeślę po ponad miesiacu czekania...
@Bobik-sklep Poczekaj na kolejny ruch sprzedającego. W zależności od tego, co zrobi, zostaniesz poinformowany w dyskusji o dostępnych opcjach rozwiązania tej sprawy.
Wg regulaminu Allegro powinni Ci udostępnić złożenie wniosku do Allegro Protect.
@Bobik-sklep Troszkę nie tak.
Do wielu podzespołów komputerowych wcale nie jest potrzebna faktura czy pisemna gwarancja. Po prostu otwierasz stronę internetową producenta i w zakładce Serwis >> warranty odnajdujesz urządzenie, wpisujesz numer seryjny i masz (lub nie masz) potwierdzenie gwarancji.
Opisujesz problem dostajesz kod RMA i odsyłasz sprzęt do producenta.
Może najpierw ustal czego dotyczy twoje żądanie, potem domagaj się wyjaśnień, bo w tej chwili sprzedający nie mając sprzętu prawdopodobnie nie jest w stanie określić czy twoje obiekcje są uzasadnione.
@Bobik-sklep Informacja o gwarancjach i dowodach zakupu poszczególnych części znajdowała się w treści oferty?
Czy tylko sobie o tym rozmawialiście ze sprzedajacym w wiadomościach?
@Bobik-sklep Jeszcze małe uzupełnienie do mojej wcześniejszej wypowiedzi. Domyślam się że zależy ci na całkowitym pozbyciu się komputera, liczysz na pełen zwrot pieniędzy a może przy okazji komputer też ci zostanie...
Skoro pytasz to mógłbyś łaskawie napisać co jest uszkodzone, być może wystarczy aktualizacja sterownika, a może wymiana czegoś. No chyba że wcale nie zależy ci na naprawie a tylko chcesz pieniędzy.