Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Zakupiłem przedmiot cyfrowy (gra) na Allegro Lokalnie, podczas wyboru płatności dostałem jedynie ekran z wiadomością: do zapłaty 300zł i brak wyboru płatności online (może nie była ustawiona przez kupującego?).
Sprzedawca skontaktował się ze mną telefonicznie i ustaliliśmy, że wpłacę mu blikiem (na numer telefonu) kwotę. Tak zrobiłem, następnie potwierdził telefonicznie że otrzymał wpłatę. Jednak tutaj kontakt z nim jak na razie się urywa pomimo zapewnień, że przedmiot zostanie wysłany.
Mam potwierdzenie wpłaty blik oraz dane sprzedawcy/numer telefonu. Czy po 14 dniach mogę otrzymać zwrot gotówki jeśli sprzedawca nie wywiąże się z umowy i nie dostarczy mi wygranego przedmiotu?
Kupiłeś poza Allegro więc zgłaszaj na Policję, tu może zablokują mu konto, może. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@milka1234567890 Mylisz się podobnie jak lew, to był zakup na Allegro 🙂
dałeś się oszukać. Tylko zgłoszenie na policję + do allegro żeby zablokowali konto podejrzanej osobie.
to zgloszenie policji ma sens, bede mial jakies konsekwencje z tego?
@master_luke Jeżeli zakupu dokonałeś na Allegro, czyli wygrałeś licytację i masz potwierdzenie zapłaty za przedmiot, moim zdaniem możesz skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Zapłaty poza Allegro są dozwolone, a zakupu dokonałeś na Allegro. Po 14 dniach napisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38&subjectId=4c2c4428-a...
@master_luke Cześć. Zgłosiłam to, że sprzedający zachęcał Cię do takiej płatności. Widzę, że otrzymałeś już od niego dane potrzebne do zalogowania do gry.
czekam jeszcze na jedne dane ale na razie wyglada, ze ude sie wszystko zalatwic pozytywnie, poinformuje
Produkt otrzymałem, wszystko zostało rozwiązane pozytywnie. Można zamknąc dyskusję i dziękuję za pomoc 🙂
@master_luke Bardzo się cieszę z pozytywnego rozwiązania sprawy 🙂 Pozdrawiam!