Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@tajfunkodi to powinno wrócić z skąd wyszły. Jeżeli było był to bank lub pocztą to możliwe, że operator płatności będzie się kontaktował z Tobą.
ile to moze potwac
@tajfunkodi Jeśli w ciągu najbliższych 7 dni nie otrzymasz wiadomości od PayU, to daj mi znać i prześlij potwierdzenie przelewu. Skontaktuję się z operatorem płatności. 🙂
wlas mija od 16.03.2023
@tajfunkodi W takim razie podaj proszę numer tego zamówienia i prześlij potwierdzenie przelewu na spolecznosc@allegro.pl 🙂 Będę bardzo wdzięczna, jeśli w treści mejla załączysz link do tego wątku. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@tajfunkodi Dziękuję, skonsultuję tę sprawę
dziekuje
@tajfunkodi Napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową (korespondencja numer 32341602)
jakie te mejle ze w kolo to samo i dlczego zostalo usniete zdjecie z dowode wplaty co wyslalem
fajnie filmik jak trarala wyszed paq
Tak
@tajfunkodi w takiej sytuacji przelew nie dotrze do sprzedającego, a operator płatności może wysłać do Ciebie wiadomość e-mail z pytaniem o konto na jakie ma zwrócić wpłatę. Sprawdź proszę swoją skrzynkę e-mail.
To zależy jak zrobiony był przelew.
Jeśli przelew był przez internet/Twój bank, to operator płatności (PayU/P24) zwróci wpłatę na konto źródłowe. Możesz napisać do Allegro z prośbą o weryfikację zwrotu. Zazwyczaj trwa to 2-5 dni roboczych. Jeśli zapłaciłeś na poczcie (przelew pocztowy, gotówka->konto) to wróci na konto poczty. Będziesz musiał złożyć reklamację/dyspozycję zwrotu na poczcie.