Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam spory problem. Zakupiłam urządzenie z opcją przesyłki pobraniowej. Zaraz po zakupie wysłałam wiadomość do sprzedjacej alby nie wysyłała od razu urządzenia. Pani zbagatelizowała to i mimo mojej prośby wysłała paczkę. Oczywiście w momencie dostawy nie byłam dostepna przez co paczka wróciła do nadawcy. Proszę pomóżcie co w tej sytuacji, sprzedający nie chce anulować transakcji...chcę ode mnie pokrycie kosztów....mimo iż nie określiłam terminu wysyłki, a wręcz przeciwnie, poprosialm o niewysylanie. W momencie gdy zorientowałam się że paczka nadana, napisałam do Pani z prośbą alby przekierowała z powrotem do siebie paczkę bo jestem poza granicami kraju
Oczywiście kolejny raz olała temat. Proszę pomóżcie....czy mam być przygotowana na jakieś problemy???
Tylko ze przed zakupem Pani określiła że koszt przesyłki pobraniowej będzie wynosił 19zl i na taki koszt wyraziłam zgodę
Jak masz taki koszt na piśmie w centrum wiadomości to taki oddajesz plus koszt powrotu masz na piśmie ustalona cenę wysyłki inna cię nie obchodzi. @klio83
No właśnie chodzi o to że w dniu zakupu wysłałam informację żeby nie wysyłała, i ona napisała w wiadomości zwrotnej że nie wyśle bo nie ma adresu. A potem nagle wysyła....i o to mam największy problem. Mam na piśmie że nic nie wyśle bo nie ma adresu. Doradź proszę. Czy ta historia wiadomości mnie jakoś ratuje?
Zapomnij o sprawie, tu sprzedajacy Cię wpuszczają, towar jest u niej z powrotem i już po sprawie, daj sobie już spokój z tym pisanie, zapomnij już o tym.
@klio83 mam tylko jedno pytanie, dlaczego zamawiasz zakupy do domu i natychmiast wyjeżdżasz za granicę 🤔 a teraz płaczesz chociaż to ty naraziłaś sprzedającą na koszty
Prosił o to żeby wysłała później, wiesz ze wiele tu jest takich wpisów , nie wysyłają- nie odbierają itd.
Ja nie wyjechałam nagle, ja już byłam tam. Dlatego zaraz po zakupie naousalam - nie wysyłaj, i dostałam odp że nie wyśle, po czym i tak wysłała....
Już zluzuj, nikt Ci nic za to nie zrobi, nie zamknie do więzienia.
@klio83 to szkoda że przed zakupem nie nie ustaliłaś terminu wysyłki, zadziałałaś bezmyślnie a teraz masz pretensje do sprzedającej
Zrób jak uważasz ale tu jest na forum tysiące takich nieodebranych przesyłek i nie czytałem żeby ktoś coś zwracał, ale jak chcesz być honorowy i żyć zgodnie z sumieniem to zwróć koszty odesłania.
Pierwszy raz w życiu mam taką sytuację. Szczerze to nie chce mieć z tą kobietą już nic do czynienia. Proszę, doradz jak najszybciej rozwiązać ta beznadzieja sytuację bo szybciej to się wykończę nerwowo. Ona nie odczytuje wiadomości, nie odpowiada na te z allegro. Nie wiem co robić.
Nic, skoro nie odpisuje nie czyta, więc nic.
A jeśli już ta paczka do niej wróci to mogę wówczas już nie chcieć żeby mi ją wysyłała ponownie??? Mogę odmówić???
Oczywiście że nie musisz niczego ponownie od niej kupować.
Ok, ale czy zgodnie z tą umową nie muszę już niczego odbierać? Bo druga osoba która się tu wypowiedziała stwierdziła że po powrocie paczki mam ustalić kolejny sposób na odbiór urządzenia??? Co w tej sytuacji? Bardzo dziękuję za wszystkie informacje, których mi udzieliłeś 😀 doceniam. Tylko w ogóle nie ogarniam tego AL. Skoro paczka wróciła do niej w poniedziałek to co dalej? Może wymagać ode mnie ponownej wysyłki??? Ja już nie chce mieć z nią nic wspolnego
@LEW433 czy ty nie czytasz? Piszesz ponownie kupowac nie musi ale sprawę umowy kupna sprzedaży tego towaru dalej ma nie zalatwioną a odpisałeś że nic nie musi robić z tym faktem nie wbijaj kupującego na minę w postaci minimum bana na konto za te ok 30-35zł za pobraniówkę plus powrót paczki tobie się chyba wydaje że każdy sprzedawca prywatny se ot tak wyrzuci kilkadziesiąt złotych w cholerę. To nie jest firma że jak kupujący nie odbierze paczki pobraniowej to nie chce się jej do sądu iść tylko wrzuci na mnk kupującego a koszty nieodebrania wrzuci w podniesienie cen konsumentom. Kodeks cywilny to nie jest ustawa konsumencka i tu sobie jaj nie porobisz bo strony są równe w prawie a nie kupujacy chroniony milionem zapisów.
Ależ oczywiście że wygra bo jeśli nie ma obustronnej zgody na zmianę reguł transakcji to zmiana nie liczy się. Więc gdyby sprzedajaca na prośbę proszę wyslac za 10dni paczke odpisała zgadzam się na wyslanie paczki za 10dni lub wyślę paczke za 10dni to zmiana szczególów transalcji byłaby wiążąca prawnie i wysłanie paczki po 2 dniach i nieodebranie nie spowodowałoby skutków prawnych wiążących kupującą ergo nie ona powoduje niewywiązanie się z umowy a sprzedająca. Odpowiedzi jednak nie było a w tym zgody na inny termin wysylki niż przewidziany regulaminem.
No właśnie chodzi o to że w dniu zakupu wysłałam informację żeby nie wysyłała, i ona napisała w wiadomości zwrotnej że nie wyśle bo nie ma adresu. A potem nagle wysyła....i o to mam największy problem. Mam na piśmie że nic nie wyśle bo nie ma adresu. Doradź proszę.
Czyli i ja i ona napisałyśmy ze nie wysyłamy, ja poprosiłam o niewystlanie a ona w wiadomości zwrotnej odpisała że nie wyśle
Czy to mnie ratuje???
Towar wraca do niej, ona sobie wystawi i sprzeda, Ty nie chcesz już go powtórnie!