anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupy w Allegro Lokalnie

Client:79793118
#7 Wielbiciel#

Zakupiłam na Allegro Lokalnie perfumy. Aktualnie nie mogę sprawdzić czy przesyłka jest wysłana, nie mam możliwości kontaktu ze sprzedającym poprostu strona nie istnieje. Jak dowiedzieć się czy przesyłka zostanie wysłana lub jak anulować zamówienie i odzyskać pieniądze?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:79793118 A czy na pewno kupiłeś na Allegro a nie zostałeś oszukany, masz tu zakup:https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione

oznacz moderatorów

Client:79793118
#7 Wielbiciel#

Gdy wchodzę w aplikacji, wyrzuca mnie w czarny ekran, gdy wchodzę z linku który Pan podał normalnie wyświetla mi zakupiony produkt. 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79793118 jeśli masz na myśli zamówienie z 28.08.2024, to oczekuje ono na nadanie - etykieta nadawcza została już wygenerowana. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:79793118
#7 Wielbiciel#

To może sprzedawca zmienił zdanie🙈 jeszcze 2 dni temu prosił o anulowanie zamówienia bo nie ma kolo siebie paczkomatu allegro one, gdy odmówiłam  i poprosiłam o wysłanie perfum zaczęłam mieć problemy z wyświetleniem zakładki "kupione" I "wiadomość do sprzedawcy" koleżanka na innym koncie też miala problem z zakupem tego produktu ( było dostępnych kilka sztuk w aukcji) więc nie rozumiem o co chodzi 🙈🙈🙈🙈

oznacz moderatorów

Client:79793118
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  czy jest możliwość anulowania zamówienia które widnieje jako " oczekuje na nadanie"?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, na AL nie ma anulowania ani zwrotu od prywatnego sprzedającego tak mówi prawo, musisz się dogadać ze sprzedającym żeby anulować zakup.

oznacz moderatorów

Client:79793118
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca sam poprosił o anulowanie, tylko nie wiem co mam zrobić aby to anulować  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79793118 przed chwilą anulowałam etykietę do Twojego zamówienia. Skontaktuj się również ze sprzedającym i ustalcie zwrot pieniędzy za zakupione perfumy. Jeśli będzie z tym problem - napisz do nas ponownie na Gadane. Pomożemy Ci 🙂

   Paula
   Moderatorka
oznacz moderatorów