Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam, podałem zły paczkomat przy zakupie. Sprzedający nie ma możliwości zmiany paczkomatu. Jeśli to możliwe proszę o zmianę paczkomatu na
WAW102H. Tyczy się to ostatniego mojego zamówienia ze stacją dokująca HP
@Client:42937498 sprzedawca musi wystąpić z taką prośbą, bo jak wygenerował etykietę to allegro samo mu jej nie anuluje, musi być tego świadom, więc napisz do niego żeby skontaktował się z allegro i poprosił o zmianę 🙂
@Client:42937498 tak jak napisał @kostas11 poproś sprzedającego o zgłoszenie do nas przez formularz kontaktowy.
@Client:42937498 Może to zrobić sprzedający, niech wejdzie ti na forum i poprosi moderację o usunięcie starej etykiety a wówczas wygeneruje nową.