Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmioty z dwóch różnych kont. Okazało się że to jedna osoba - firma udająca osobę orywatną. Oprocz tego że nie wysłała przedmiotu. To podmieniał dwa na inne , kolejne dwa uszkodzone. Oraz dwa z uszkodzoną baterią.
Płacąc za dwie paczki otrzymałem jedną to już różnica 9.99 w plecy bo nie otrzymałem zwrotu.
Dyskusja prowadzona i co geniusz konsultant umi powiedzieć stoi po stronie sprzedawcy i każe wysłać za pobraniem w cenie 21.9 gdzie ubezpieczenie paczki zawartości jest ma 21.9 i ciągle w koło powtarza że przypadku zaginięcia paczki firma ubezpieczeniowa kuriera wypłaci mi środki w skrócie nam się **piiip**...lic bo nikt mi reszty 358 nie zwróci dodam że 358 to suma z brakującym przedmiotem za 359 czyli w tym są koszty wysyłki 9.9x2 oraz przedmiot brakuje za 39 zł. Kolejny podmienione którego brak jest podm to koło i 49 i 30 to zawartość ktorą wysylam jest na to jak mam wysłać gdy otrzymam zwrot 21.9 przypadki zaginięcia kto mi zwróci
Gdy w końcu zmienicie formę na wysyłkę nie pobraniową to suma ubezpieczenia może być tylko wartość zawartości nie mogę w niej ująć ceny wysyłek czy brakujących rzeczy!
Więc kto decyduje o sposobie nadania kto ponosi odpowiedzialność za różnice między wartoscią zawartości a wartości calkowitą odrzuceniem przez ubezpieczenie ponieważ błędne cena zawartości
Bo licząc dobrze odsesle przedmioty za które zapłaciłem około 260 a mam nadać paczkę na ubezpieczenie 358 plus 21.9 zł koszt nadania. Więc
A czekam na zmianę formy wysyłki na nie pobraniową
B)potwierdzenie że ubezpieczam na zawartość faktyczną
C przypadku zaginięcia paczki pozostałe koszty jak wysyłki. Brakujące przedmioty za nie oddaje mi sprzedawca
D ubezpieczyciel kuriera wypłaca mi za zawartość faktyczną.
Dodam że nie będę łamał prawa zawyżając zawartość na 358+21.9
@RED pokaż mi przepis kc lub uk że sprzedawca ma obowiązek odebrać cokolwiek za pobraniem od kupującego czy zwrot czy reklamację? Nie ma a pole do kombinacji jest wybitnie szerokie chociażby dlatego że to są 2 osobne zakupy od firmy i osoby prywatnej wysłane w 1 paczce czyli dwie osobne reklamacje do 2 różnych podmiotów
Dokładnie dwie dyskusje prowadzę w których ironia sięgała absurdu. Idiowacenie społeczeństwa jest olbrzymie konsultanci nie wiedzą co robią klikają tylko przygotowane regułki. Żmudna z nimi walka.
Na szczęście po 30 powtórzeniach o regulaminie i prawie nie mniej wkoncu napisał że tak mam prawo wyboru.
Teraz batalia kolejna o sumę ubezpieczenia jaką mam czyli koło 260 mogę według prawa.
I jeśli zaginie paczka dostanę może z inposta po 10000 tys maili zwrot. 260 bo taka zawartość prześlę.
Nie mogę przesłać kosztów wydanych na przesyłki tych zamówieniach.
Nie mogę uwzględnić brakujących rzeczy czy podmienionych. Więc dalej jeśli zginie czy allegro odda mi za pozostałe które mimo odesłania bym dostał -braki nie licząc ceny wysyłek
Allegro czy mi odda- nie, a dlaczego miałby Ci Allegro oddawać, jeżeli coś reklamujesz to stronami jesteś Ty i sprzedający.
Dlaczego jeśli każe wysłać mi za pobraniem pracownik za 21.9 otrzymam przypadku zaginięcia 21.9 wytłumaczyłem 50 razy to mi pisze że otrzymam z ubezpieczenia . Ja odpowiadam że 21.9 to skoro chcieli to oni odpowiadają raczej. No ale już termin miną popołudniu konsultant mówi masz prawo wyboru . A teraz sorki czas miną jeszcze raz zamykamy ci konto
Jej, ma czy mi zwróci raczej nie. Bo nie przez allegro.
Walczyła jak lew że mam za pobraniem ...
Że odbierze. A dobrze rozumiała że nie otrzymam zwrotu. A skoro wyśmiałem jej oszustwa i podatkowe jak i fantazje. Argumenty nie logiczne. Decyzję jakie robiłam np wysyłam panu przedmiot inny już czeka w paczkomacie a tam przedmiot za 19 zł a brakowało za 120 jak i kilka uszkodzonych. No ma baba nie równo. Czy ta firmą.
Myślała że to kobieta kupiła i chciała wyzwać ją że co kupiła ( przedmioty dla dorosłych) ooo tragedia.
Już nie ważne przed chwilą pytam ile dni mam to odpowiedź czas miną to chyba minuty dali.
Ona wymyśliła i 5 konsultantów podtrzymywało decyzję. Mimo opisu co mnie czeka przy. Ona zgodziła się na zwrot. Więc reklamacja uznana jeśli chodzi o możliwość tylko krzyczała ze tylko pobranie. Pewnie wiedziała o tym co piszesz,akurat nie wiedziałem że nie można choć gdy prowadziłem tu outlet to również bym nie odebrał paczki.
Teraz tylko pytanie co gdy zaginie a wartość podam rzeczywistą zawartosci czyli bez braków i kosztów wcześniejszych wysyłki z allegro 2.99 czyli
Czyli ginie ja dostaję 260 a kto odda mi resztę od 358-260 nikt nie chce odpowiedzieć
Tak ja to czekam na przeprosiny od was każdego konsultanta, który nakazywał mi 30 razy wysłać za pobraniem. Czy ty przeprosisz mnie za te nerwy!
Ba straszenie zamknięciem dyskusji jak wymuszę odpowiedź !że nie mogę to nie prawda zmienić firmy na z ubezpieczeniem. Taaaak robiliście wasi pracownicy w dyskusji. Mam rzuty. Regułki z komputera wybrane. Więc wytłumacz mi dlaczego ja miałem wysłać za 21.9 pobranie i waszą odpowiedź ubezpieczenie jest dobrowolne. Otrzyma pan przecież zwrot z firmy ubezpieczeniowej pisze że 21.9 gdzie reszta. Odpowiedz proszę ubezpieczyć pobranie i otrzyma zwrot pisze znów otrzymam 21.9
Oni znów ale otrzyma pan więc jako problem
I znów proszę odpowiedzieć abcde
Jak polski trudny język
A nikt nie zwroc
B zwróci 21.9 i pieprz się chłopi
C dałem kolejny wybór wam odpowiedź zmieniamy forme wysyłki
I tak w koło w dwóch dyskusjach. W sumie kilka godzin. Przeprosiny czekam na natychmiastowy zwrot! Ba 3 lata darmowego smarta i przypadku dyskusji to najinteligetniejszą osobę z działu co ma chociaż 3 cyfry IQ.
@uOlusia przeprosiny od allegro? zapomnij prędzej piekło zamarznie
W czym w tym że po wielu wymianach i nakazie odesłania za pobraniem ,gdzie mogę stracić 330 zł. to wkoncu twój kolega napisał że mam odesłać najtańszym możliwym.
A już wieczorem przed chwilą że nie mogę znów i grosby zamknięcia prowokacja emocjonalna .
Więc o co wam chodzi. Dlaczego screeny z waszych wypowiedzi są zablokowane pisałem konsultantom jeśli bedą pisać kłamstwa że mogę odesłać pobraniowa dalej udostepnie rzuty. Więc pokaż jak kłamiecie. I skoro dziś otrzymałem od ciebie potwierdzenie to 14 dni mam na odesłanie
jutro wy zablokuje cię mi konto bo wyśmiewam nie kompletność pracowników. To może niech nie biorą narkotyków. Bo jak po tylu latach nie znacie przepisów art 27 pisałem o nim 20 maili a koledzy nie za pobraniem...
zmiana teraz klika drugi zestaw odpowiedź. Jak to jest że raz każe teraz mi mówi że nie mogłem wysłać za pobraniem . Kabaret stend up tam macie. !
Wyjaśnij mi tu wszystkim
Kupiłem za 358... Bez groszy. Nie otrzymałem przedmioty za ponad 120
Lub podmienione na bezwartościowe nie otrzymałem nadpłaty za wysyłkę od was bo dostałem jedną paczkę. Rozumiez.
Mam nadać zwrot spoko już po 10 godzinach dosłowny że mogę wysłać inpostem bez pobrania gratulacje
Teraz dosłowny z konsultantem że nie mogę ubezpieczyć na 358+wysyłka bo regulamin jest taki ze tylko tyle co kosztowały przedmioty czyli koło220- 250 zł. Kto mi zwróci resztę (wiem wiem wiem 220-250 InPost ) kto odda resztę no sprzedawca to odpowiedź w temacie o tym gdy pytam 40 razy znów proste pytanie prosta odpowiedź.
Np. ze względu że nie otrzymał pan przedmiotów to te przedmioty już w chwili odesłania paczki zwrot się należy przez sprzedawcę ponieważ on ma te ciągłe przedmioty u siebie jak i koszt zapłacone przez pana kosztów wysyłki
Nadaje paczkę
no brawo 150 wiadomości i wkoncu nowy teks znaleźli na ekranie. Brawo allegro wiwat
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jakby to powiedzieć podsumowując ilość wtop jaką zaliczyli konsultanci allegro to teraz w ramach zadośćuczynienia to powinniście temu Panu darmową etykietę na wysyłkę przesłać bo to już nawet nie jest kabaret tylko jaś fasola albo monty python to co odstawiają konsultanci
Zablokowali konto mi tak odpowiedź od nich !