anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zostałem oszukany na allegro lokalnie - zwrot dwa zamowienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Kupiłem przedmioty z dwóch różnych kont. Okazało się że to jedna osoba - firma udająca osobę orywatną. Oprocz tego że nie wysłała przedmiotu. To podmieniał dwa na  inne , kolejne dwa uszkodzone. Oraz dwa z uszkodzoną baterią. 

Płacąc za dwie paczki otrzymałem jedną to już różnica 9.99 w plecy bo nie otrzymałem zwrotu. 

Dyskusja prowadzona i co geniusz konsultant umi powiedzieć stoi po stronie sprzedawcy i każe wysłać za pobraniem w cenie 21.9 gdzie ubezpieczenie paczki zawartości jest ma 21.9 i ciągle w koło powtarza że przypadku zaginięcia paczki firma ubezpieczeniowa kuriera wypłaci mi środki w skrócie nam się **piiip**...lic bo nikt mi reszty 358 nie zwróci  dodam że 358 to suma z brakującym przedmiotem za 359 czyli w tym są koszty wysyłki 9.9x2 oraz przedmiot brakuje za 39 zł. Kolejny podmienione którego brak jest podm to koło i 49 i 30 to zawartość ktorą wysylam jest na to jak mam wysłać gdy otrzymam zwrot 21.9 przypadki zaginięcia kto mi zwróci

Gdy w końcu zmienicie formę na wysyłkę nie pobraniową to suma ubezpieczenia  może być tylko wartość zawartości nie mogę w niej ująć ceny wysyłek czy brakujących rzeczy! 

Więc kto decyduje o sposobie nadania kto ponosi odpowiedzialność za różnice między wartoscią zawartości a wartości calkowitą odrzuceniem przez ubezpieczenie ponieważ błędne cena zawartości 

Bo licząc dobrze odsesle przedmioty za które zapłaciłem około 260  a mam nadać paczkę na ubezpieczenie 358 plus 21.9  zł koszt nadania. Więc 

A czekam na zmianę formy wysyłki na nie pobraniową

B)potwierdzenie że ubezpieczam na zawartość faktyczną 

C przypadku zaginięcia paczki pozostałe koszty jak wysyłki. Brakujące przedmioty za nie oddaje mi sprzedawca

D ubezpieczyciel kuriera wypłaca mi za zawartość faktyczną. 

Dodam że nie będę łamał prawa zawyżając zawartość na 358+21.9 

 

oznacz moderatorów
54 ODPOWIEDZI 54
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

W skrócie każą odesłać z ubezpieczeniem na sumę 21.9 allegro i przypadku zaginięcia mam się pocałować w 4 litery. Pięknie! Bo przecież ubezpieczenie nie jest obowiązkowe.   Mam wybór ale nie mogę wysłać inna formą a nawet gdyby mam skłamać o wartości bym przypadku zaginięcia otrzymam pieniądze. Tylko prędzej bym trafił do więzienia jak jawnie ubezpieczył na wyższą sumę niż zawartość w środku. Bo wiem o brakach a nie zapomniakem jak tłumaczy się sprzedawca- pracownica firmy 

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Liczę na zmianę  formy  wysyłki co daje mi prawo artykuły o prawach konsumenta! Ja wybieram firme. Jedynie muszę różnice pokryć od tej co wybrał sprzedawca . Moja Jet tańsza może równać.  Oraz zadam gwarancji kosztów wcześniejszych zapłaconych za wysyłki 9.,9x2 oraz brakujących rzeczy które nie mogę odesłać czyli ująć w ubezpieczeniu paczki 

Więc pytam czemu śpiewacie że wysłać pobraniowa i grozi od zamknięciem sporu jak każdy wam zmienić formę wysyłki zwrotnej a jeśli nie to wziąć odpowiedzialność za formę przypadku zaginięcia i zwrócić różnice 358 zł 

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Liczę na zmianę  formy  wysyłki co daje mi prawo artykuły o prawach konsumenta! Ja wybieram firme. I sposób wysyłki. Jedynie muszę różnice pokryć od tej co wybrał sprzedawca . Moja Jest tańsza, może równa.

  Oraz ządam gwarancji zwrotu kosztów wcześniejszych przypadku zaginięcia :czyli  zapłaconych

za wysyłki 9.,9x2 razy

oraz brakujących rzeczy które nie mogę odesłać czyli ująć w ubezpieczeniu paczki 

Więc pytam czemu śpiewacie że wysłać pobraniowa 21.9 z ubezpieczeniem na 21.9zl

Pracownik grozi  zamknięciem sporu jak każe mu odpowiedzieć na pytanie 20 razy na to samo

Pytanie skoro każecie wysłać tak to wy musicie brać odo lub sprzedawca przypadku zaginięcia.

Nie pozwalacie wysłać pobraniem z ceną faktyczną  

czy weźmiecie  odpowiedzialność  wkoncu na różnice między wartoscią paczki zawartoscią i wyplatą od ubezpieczyciela 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@uOlusia doradca w dyskusji kazał Ci wysłać reklamacje za pobraniem?

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Tak jest i powtarza "uOlusia bardzo proszę o odesłanie przesyłki do sprzedającego. W przypadku zaginionej przesyłki reklamację należy złożyć do przewoźnika. W reklamacji zaznaczamy wartość przesyłki i cała kwota zostaje zwrócona przez przewoźnika. Proszę jednak o pozytywne podejście do sprawy, dlatego jeszcze raz zachęcam aby odesłała Pani paczkę do sprzedającego. 111841520 w przypadku otrzymania zwrotu bardzo proszę o niezwłoczny zwrot pieniędzy."

Każe odesłać InPost pobranie na kwotę ceny wysyłki 21.9 zł co oznacza że ubezpieczenie jest na sumę 21.9 PLN i tłumaczy że otrzymam przecież ubezpieczenie lub mogę zrezygnować innych postach no **piiip**two do potęgi i że allegro nie ponosi odp. Za zaginięcie i nie zwróci mi za zawartość ... Ba całość zamówienia 358

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

I ciągle powtarza o wysyłce pobraniowej że sprzedawcą na takie wyznaczył. Udaje greka co z art 27 pytam to cisza z robotami pisze lub z kimś bez podstawówki ...nie pozwala odesłać nie daje gwarancji  itp mimo wyjaśnień sprzedawca sklep ciągle miesza się i mi ubliża i próbuje odwrócić zaśmiecić temat kpina 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Od kiedy to pracownik Allegro przy zakupie na AL decyduje o formie odesłania? To nie zakup ze Smartem więc Ty odpowiadasz za odesłanie ale koszt odesłania zwraca Ci sprzedajacy po rozpatrzeniu reklamacji, Możesz także wezwać sprzedającego wg prawa do odbioru przedmiotu w celu rozpatrzenia reklamacji jak życzy sobie odesłania.

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_2023-11-11-10-19-18-110_com.miui.gallery.jpg

 to jest pytanie za 100 punktów. 

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:44052296  Czy ty coś z tej gadaniny zrozumiałeś?  Bo ja niewiele.  Wiem że są dwie paczki, jedna z reklamacją do InPost, druga z reklamacją do sprzedającego. I wydaje się wszystko proste.

@uOlusia  Czy możesz tutaj wkleić  rzeczywisty tekst dyskusji, bez twoich wyjaśnień, bo włąśnie z tych wyjaśnień nie da się zrozumieć  o co chodzi.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@uOlusia  "Okazało się że to jedna osoba - firma udająca osobę orywatną. "

Każdy gdzieś pracuje, nawet włąściciel firmy ma prawo sprzedać prywatnie na Allegro używane skarpetki. Prywatnie nie jako firma.

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Tak tylko w korespondencji wpierw pisała że nie mamy na stanie przedmiotu  czy możemy zamienić....

Kolejno szef nie zgadza się na pana propozycje ja jestem pracownikiem firmy....

Nie decyduje o.... 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@uOlusia czyli ktoś w firmie wpadł na genialny pomysł i wystawia asortyment prywatnie przez pracownikówna allegro albo pracownik se dorabia ma boku kupuje od szefa po cenie np zakupu plus 5% i sprzedaje na lokalnie i coś se tam zarabia. Niemniej kupiłeś od osoby prywatnej nie chroni cię ustawa konsumencka musialbuś w sądzie udowodnić że szef celowo wystawia asortyment przez pracowników a ten się wyprze powie że pracownik sobie sam dorabia i walnął babola bo pytał się czy ma taki towar bo chce kupić od formu a on mu powiedział że jest inny podobny. Co do odesłania to poczytaj zwroty i reklamacke nikt nigdy ci nie przyjmie zwrotu za pobraniem i reklamacji także więc pracownik allegro się pozamianiał na części ciała z wiesz czym. Gdybyś udowodnił że to firma znowu dopiero w sądzie to powinna na swój koszt odebrać reklamację, prywatny nie musi jak uzna to ci oddać ma potem koszt odesłania. Co do ubezpieczenia ubezpieczasz na tyle ile zapłaciłeś za towar masz na to kwit więc nie ma się czym stresować.

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Czyli 21.9 przypadku zaginięcia. Drugie jeśli ubezpiecze  na 358. Plus koszt i zaginie to firma ubezpieczeniowa każe  zawartości przedstawić no ale ja zwracam bo braki . Ba w tej cenie było by i koszty 9.9zl x2 to oszustwo  ubezpieczyć na tyle . 

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@uOlusia  Jeżeli masz poważne podejrzenia że pracownik firmy sprzedaje "po boku" jako osoba prywatna, bez paragonu,  i podejrzewasz nadużycia podatkowe, to masz prawo zawiadomić o tym Urząd Skarbowy w miejscowości sprzedającego. Oni to sprawdzą i wyciągną wnioski.

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście że wyśle screany zamówienia danych. 

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_2023-11-10-19-48-07-009_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Teraz to już nic z tej dyskusji zrozumieć się nie da.

@uOlusia  Czy mamy rozumieć że świadomie kupiłeś uszkodzony, zepsuty przedmiot ?  Więc na co składasz reklamację?  Przysłali przez pomyłkę przedmiot dobry, nie zepsuty?

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Ja kupiłem sprawne. Proponował mi zamianę dałem warunek...

Nie spełnili warunku wysłali z podmianą.

Okazało się że brakuje jednego. Dwa podmienione-jeden jawnie mieli dodać jeszcze uszkodzony(naprawiłbym go) nie zgodzili się to ja też nie zgadzam się na podmianę więc dwa w sumie podmienione. Brak kabli w zestawie.

Nigdzie nie było o tym w informacji w opisie tylko przedmioty powystawowe. 

Niektóre się nie uruchomiły. 

Inne po naładowaniu moim kablem działały minutę . Producent daje 20 min. 

Nie otrzymałem zwrotu nadpłaty za wysyłkę 

Zapłacone za dwie otrzymałem jedną

Sprzedająca udawała że nic nie podmienia mimo zdjęć jak wygląda przedmiot który sprzedaje z zdjęć producenta a to co przeslała. 

Po kilku przyznała się że nie wysłała przedmiotu za 39 i że przesłała już jakiś czarny model- przesłała za 19 bo ma wiele. Kpi że mnie. W dyskusji ciągle zmienia temat

Ale już w końcu wygrałem batalię 

 

oznacz moderatorów
uOlusia
#9 Pomysłodawca#

Zapłaciłem za dwie przesyłki . Dwa zamówienia. Otrzymałem jedną paczkę.

Prowadzę dwie dyskusje bo dwa zamówienia. Mam zwrócić zawartość w jednej paczce pobraniową na cenę kosztu wysyłki 21.9 zł 

Ubezpieczenie w takim przypadku to 2@.9 

oznacz moderatorów