Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmioty z dwóch różnych kont. Okazało się że to jedna osoba - firma udająca osobę orywatną. Oprocz tego że nie wysłała przedmiotu. To podmieniał dwa na inne , kolejne dwa uszkodzone. Oraz dwa z uszkodzoną baterią.
Płacąc za dwie paczki otrzymałem jedną to już różnica 9.99 w plecy bo nie otrzymałem zwrotu.
Dyskusja prowadzona i co geniusz konsultant umi powiedzieć stoi po stronie sprzedawcy i każe wysłać za pobraniem w cenie 21.9 gdzie ubezpieczenie paczki zawartości jest ma 21.9 i ciągle w koło powtarza że przypadku zaginięcia paczki firma ubezpieczeniowa kuriera wypłaci mi środki w skrócie nam się **piiip**...lic bo nikt mi reszty 358 nie zwróci dodam że 358 to suma z brakującym przedmiotem za 359 czyli w tym są koszty wysyłki 9.9x2 oraz przedmiot brakuje za 39 zł. Kolejny podmienione którego brak jest podm to koło i 49 i 30 to zawartość ktorą wysylam jest na to jak mam wysłać gdy otrzymam zwrot 21.9 przypadki zaginięcia kto mi zwróci
Gdy w końcu zmienicie formę na wysyłkę nie pobraniową to suma ubezpieczenia może być tylko wartość zawartości nie mogę w niej ująć ceny wysyłek czy brakujących rzeczy!
Więc kto decyduje o sposobie nadania kto ponosi odpowiedzialność za różnice między wartoscią zawartości a wartości calkowitą odrzuceniem przez ubezpieczenie ponieważ błędne cena zawartości
Bo licząc dobrze odsesle przedmioty za które zapłaciłem około 260 a mam nadać paczkę na ubezpieczenie 358 plus 21.9 zł koszt nadania. Więc
A czekam na zmianę formy wysyłki na nie pobraniową
B)potwierdzenie że ubezpieczam na zawartość faktyczną
C przypadku zaginięcia paczki pozostałe koszty jak wysyłki. Brakujące przedmioty za nie oddaje mi sprzedawca
D ubezpieczyciel kuriera wypłaca mi za zawartość faktyczną.
Dodam że nie będę łamał prawa zawyżając zawartość na 358+21.9
W skrócie każą odesłać z ubezpieczeniem na sumę 21.9 allegro i przypadku zaginięcia mam się pocałować w 4 litery. Pięknie! Bo przecież ubezpieczenie nie jest obowiązkowe. Mam wybór ale nie mogę wysłać inna formą a nawet gdyby mam skłamać o wartości bym przypadku zaginięcia otrzymam pieniądze. Tylko prędzej bym trafił do więzienia jak jawnie ubezpieczył na wyższą sumę niż zawartość w środku. Bo wiem o brakach a nie zapomniakem jak tłumaczy się sprzedawca- pracownica firmy
Liczę na zmianę formy wysyłki co daje mi prawo artykuły o prawach konsumenta! Ja wybieram firme. Jedynie muszę różnice pokryć od tej co wybrał sprzedawca . Moja Jet tańsza może równać. Oraz zadam gwarancji kosztów wcześniejszych zapłaconych za wysyłki 9.,9x2 oraz brakujących rzeczy które nie mogę odesłać czyli ująć w ubezpieczeniu paczki
Więc pytam czemu śpiewacie że wysłać pobraniowa i grozi od zamknięciem sporu jak każdy wam zmienić formę wysyłki zwrotnej a jeśli nie to wziąć odpowiedzialność za formę przypadku zaginięcia i zwrócić różnice 358 zł
Liczę na zmianę formy wysyłki co daje mi prawo artykuły o prawach konsumenta! Ja wybieram firme. I sposób wysyłki. Jedynie muszę różnice pokryć od tej co wybrał sprzedawca . Moja Jest tańsza, może równa.
Oraz ządam gwarancji zwrotu kosztów wcześniejszych przypadku zaginięcia :czyli zapłaconych
za wysyłki 9.,9x2 razy
oraz brakujących rzeczy które nie mogę odesłać czyli ująć w ubezpieczeniu paczki
Więc pytam czemu śpiewacie że wysłać pobraniowa 21.9 z ubezpieczeniem na 21.9zl
Pracownik grozi zamknięciem sporu jak każe mu odpowiedzieć na pytanie 20 razy na to samo
Pytanie skoro każecie wysłać tak to wy musicie brać odo lub sprzedawca przypadku zaginięcia.
Nie pozwalacie wysłać pobraniem z ceną faktyczną
czy weźmiecie odpowiedzialność wkoncu na różnice między wartoscią paczki zawartoscią i wyplatą od ubezpieczyciela
@uOlusia doradca w dyskusji kazał Ci wysłać reklamacje za pobraniem?
Tak jest i powtarza "uOlusia bardzo proszę o odesłanie przesyłki do sprzedającego. W przypadku zaginionej przesyłki reklamację należy złożyć do przewoźnika. W reklamacji zaznaczamy wartość przesyłki i cała kwota zostaje zwrócona przez przewoźnika. Proszę jednak o pozytywne podejście do sprawy, dlatego jeszcze raz zachęcam aby odesłała Pani paczkę do sprzedającego. 111841520 w przypadku otrzymania zwrotu bardzo proszę o niezwłoczny zwrot pieniędzy."
Każe odesłać InPost pobranie na kwotę ceny wysyłki 21.9 zł co oznacza że ubezpieczenie jest na sumę 21.9 PLN i tłumaczy że otrzymam przecież ubezpieczenie lub mogę zrezygnować innych postach no **piiip**two do potęgi i że allegro nie ponosi odp. Za zaginięcie i nie zwróci mi za zawartość ... Ba całość zamówienia 358
I ciągle powtarza o wysyłce pobraniowej że sprzedawcą na takie wyznaczył. Udaje greka co z art 27 pytam to cisza z robotami pisze lub z kimś bez podstawówki ...nie pozwala odesłać nie daje gwarancji itp mimo wyjaśnień sprzedawca sklep ciągle miesza się i mi ubliża i próbuje odwrócić zaśmiecić temat kpina
Od kiedy to pracownik Allegro przy zakupie na AL decyduje o formie odesłania? To nie zakup ze Smartem więc Ty odpowiadasz za odesłanie ale koszt odesłania zwraca Ci sprzedajacy po rozpatrzeniu reklamacji, Możesz także wezwać sprzedającego wg prawa do odbioru przedmiotu w celu rozpatrzenia reklamacji jak życzy sobie odesłania.
to jest pytanie za 100 punktów.
@Client:44052296 Czy ty coś z tej gadaniny zrozumiałeś? Bo ja niewiele. Wiem że są dwie paczki, jedna z reklamacją do InPost, druga z reklamacją do sprzedającego. I wydaje się wszystko proste.
@uOlusia Czy możesz tutaj wkleić rzeczywisty tekst dyskusji, bez twoich wyjaśnień, bo włąśnie z tych wyjaśnień nie da się zrozumieć o co chodzi.
@uOlusia "Okazało się że to jedna osoba - firma udająca osobę orywatną. "
Każdy gdzieś pracuje, nawet włąściciel firmy ma prawo sprzedać prywatnie na Allegro używane skarpetki. Prywatnie nie jako firma.
Tak tylko w korespondencji wpierw pisała że nie mamy na stanie przedmiotu czy możemy zamienić....
Kolejno szef nie zgadza się na pana propozycje ja jestem pracownikiem firmy....
Nie decyduje o....
@uOlusia czyli ktoś w firmie wpadł na genialny pomysł i wystawia asortyment prywatnie przez pracownikówna allegro albo pracownik se dorabia ma boku kupuje od szefa po cenie np zakupu plus 5% i sprzedaje na lokalnie i coś se tam zarabia. Niemniej kupiłeś od osoby prywatnej nie chroni cię ustawa konsumencka musialbuś w sądzie udowodnić że szef celowo wystawia asortyment przez pracowników a ten się wyprze powie że pracownik sobie sam dorabia i walnął babola bo pytał się czy ma taki towar bo chce kupić od formu a on mu powiedział że jest inny podobny. Co do odesłania to poczytaj zwroty i reklamacke nikt nigdy ci nie przyjmie zwrotu za pobraniem i reklamacji także więc pracownik allegro się pozamianiał na części ciała z wiesz czym. Gdybyś udowodnił że to firma znowu dopiero w sądzie to powinna na swój koszt odebrać reklamację, prywatny nie musi jak uzna to ci oddać ma potem koszt odesłania. Co do ubezpieczenia ubezpieczasz na tyle ile zapłaciłeś za towar masz na to kwit więc nie ma się czym stresować.
Czyli 21.9 przypadku zaginięcia. Drugie jeśli ubezpiecze na 358. Plus koszt i zaginie to firma ubezpieczeniowa każe zawartości przedstawić no ale ja zwracam bo braki . Ba w tej cenie było by i koszty 9.9zl x2 to oszustwo ubezpieczyć na tyle .
@uOlusia Jeżeli masz poważne podejrzenia że pracownik firmy sprzedaje "po boku" jako osoba prywatna, bez paragonu, i podejrzewasz nadużycia podatkowe, to masz prawo zawiadomić o tym Urząd Skarbowy w miejscowości sprzedającego. Oni to sprawdzą i wyciągną wnioski.
Oczywiście że wyśle screany zamówienia danych.
Teraz to już nic z tej dyskusji zrozumieć się nie da.
@uOlusia Czy mamy rozumieć że świadomie kupiłeś uszkodzony, zepsuty przedmiot ? Więc na co składasz reklamację? Przysłali przez pomyłkę przedmiot dobry, nie zepsuty?
Ja kupiłem sprawne. Proponował mi zamianę dałem warunek...
Nie spełnili warunku wysłali z podmianą.
Okazało się że brakuje jednego. Dwa podmienione-jeden jawnie mieli dodać jeszcze uszkodzony(naprawiłbym go) nie zgodzili się to ja też nie zgadzam się na podmianę więc dwa w sumie podmienione. Brak kabli w zestawie.
Nigdzie nie było o tym w informacji w opisie tylko przedmioty powystawowe.
Niektóre się nie uruchomiły.
Inne po naładowaniu moim kablem działały minutę . Producent daje 20 min.
Nie otrzymałem zwrotu nadpłaty za wysyłkę
Zapłacone za dwie otrzymałem jedną
Sprzedająca udawała że nic nie podmienia mimo zdjęć jak wygląda przedmiot który sprzedaje z zdjęć producenta a to co przeslała.
Po kilku przyznała się że nie wysłała przedmiotu za 39 i że przesłała już jakiś czarny model- przesłała za 19 bo ma wiele. Kpi że mnie. W dyskusji ciągle zmienia temat
Ale już w końcu wygrałem batalię
Zapłaciłem za dwie przesyłki . Dwa zamówienia. Otrzymałem jedną paczkę.
Prowadzę dwie dyskusje bo dwa zamówienia. Mam zwrócić zawartość w jednej paczce pobraniową na cenę kosztu wysyłki 21.9 zł
Ubezpieczenie w takim przypadku to 2@.9