Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam przelew na allegro lokalnie a sprzedająca pisze że nie dostała przelewu bo tam było podane konto do allegro a nie do niej i co mam zrobić w tej sytlacji
To zakup na Allegro? masz go tu:https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
@Client:40622688 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
@Client:40622688 Podczas zakupów na Allegro pieniądze zawsze trafiają na konto Allegro, a sprzedający może je sobie przelać na swoje konto po wykonaniu tzw. weryfikacji.
Wielu nowych sprzedających na Lokalnym po prostu tego nie wie i są nieporozumienia
Dziekuje
Co gdy nie widzę u siebie na alegro płatności za ubrania co robić bo chciałam anulować płatności
@Client:40622688 A czy widzisz w ogóle to zamówienie?
no właśnie nie widzę zamówienia a wiem że płaciłam na konto przy ogloszeniu a ktoś mi pisał że pieniądze pierw ida na allegro a potem musi sprzedawca przelać na swoje konto czy tak jest w rzeczywistości proszę o rady
@Client:40622688 Na przelewie bankowym powinien być adres: PayU S.A.,ul. Grunwaldzka 186,60-166 Poznań
Oczywiście ty tego przelewu nie piszesz, PayU pobiera pieniądze automatycznie ale na wyciągu bankowym tak jest widoczne.
Skoro nie masz zakupu w zakładce Moje zakupy to można podejrzewać oszustwo, może zapłaciłas przez jakiś fałszywy link?
Co to była za oferta, możesz jakoś podać więcej informacji lub link do oferty?
Albo inaczej, na jaki numer konta zapłaciłaś?
Czy to jest zgodne dane do przelewu
Zdjęcia niewidoczne bo zatwierdza moderator, niestety pewnie jutro...
Tam pisze mBank korporacyjny poznań
Czy da radę odzyskać pieniądze
@Client:40622688 "Czy da radę odzyskać pieniądze "
Nie wiem, bo to nie był przelew na konto Allegro, może więc być kłopot, Allegro nie pomoże.
Jezeli masz kontakt ze sprzedawcą, masz jego dane to jest mozliwe odzyskanie pieniedzy ale za zgodą sprzedającego. Bo jest możliwe że jeszcze nie dostał tych pieniedzy, przelew bankowy idzie około 24 godzin wiec dostanie te pieniądze może jutro. Czy je odda dobrowolnie nie wiemy, moze będzie potrzebna pomoc policji.
Życzę dobrego zakończenia.
@Client:40622688 sprawdziłam płatność na Twoim koncie i widzę, że widnieje ona jako anulowana.
Jeżeli zleciłaś przelew na numer rachunku podany przez sprzedawcę - to my jako Allegro nie będziemy widzieli takiej wpłaty. W takim przypadku, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą, aby wyjaśnić Twoją wpłatę.
W przypadku płatności przez nasz system, ważne jest aby nie modyfikować danych do przelewu - wtedy twoja wpłata trafia do sprzedającego, a nasza obsługa widzi status takiej płatności.