anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot środków na konto

Client:54367075
#8 Zapaleniec

Hej,mam pytanie ile realnie trwa proces wypłaty zwrotu środków za anulowany zakup po otrzymaniu maila od Allegro o tym ze sprzedawca zwrócił środki za zakup.(Takiego maila dostałem w ubiegłą niedzielę)

Z góry dzieki za odpowiedz 😉

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Client:35386082
#16 Inspirator

Powinny te pieniądze być już na Twoim koncie. Coś nie zadziałało i pieniądze wróciły do sprzedawcy. Napisz do niego, żeby zlecił zwrot wpłaty jeszcze raz lub sprawdził z Allegro co się nie udało.

oznacz moderatorów

Client:54367075
#8 Zapaleniec

Okey dzieki za info,wrzucę update jak sprzedawca sie odezwie👊

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:54367075  jak płaciłeś blikiem, to sprawdź , czy nie wróciły z datą wykonania płatności

oznacz moderatorów

Client:54367075
#8 Zapaleniec

Tak,bylo płacone blikiem,ale sam właśnie sprawdzałem czy nie wróciło z tamtą datą, ale niestety nie

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:54367075  no to podaj numer zamówienia, albo daj link do oferty

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@Client:54367075

Jeżeli to był BLIK, to zwrot otrzymasz do 14 dni przelewem od swojego banku (zazwyczaj jest to jednak jest to kilka dni).

oznacz moderatorów

Client:54367075
#8 Zapaleniec

Update:Sprzedawca pisze że nie ściągnęło od niego środków.Co teraz moge zrobić oprócz poproszenia o ponowne zlecenie zwrotu? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:54367075  na razie  poproś o ponowny zwrot, później będzie można sprawdzić , czy przeszedł tym razem 

oznacz moderatorów

Client:54367075
#8 Zapaleniec

Tak zrobiłem,na razie pozostaje czekać 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:54367075 w takiej sytuacji sprzedający powinien ponowić zwrot pieniędzy. Jeśli wciąż nie otrzymujesz zwrotu to, możesz rozpocząć dyskusję ze sprzedającym i w razie potrzeby wezwać doradcę przez opcję "poproś o pomoc Allegro". 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:54367075
#8 Zapaleniec

Okey,a mam pytanie również czy przy zwrocie przy statusie transakcji widnieje status "płatność zakończona" czy cos innego ma tam być (sorki za te pytania ale pierwszy raz cos przez A Lokalnie zamawiałem)

1000003154.jpg

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:54367075 tak, status powinien się zaktualizować w momencie, gdy sprzedający zwróci pieniądze przez nasz system. Jeśli poprosi Cię o dane do zlecenia zwrotu i zleci zwrot po za naszym systemem, to wtedy nie zaktualizujemy statusu. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:54367075
#8 Zapaleniec

Dziekujjee jesteście mega g społecznością tak btw.Czyli po otrzymaniu maila od Allegro o potwierdzeniu nadania zwrotu status sie zmieni,dobrze kumam?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Sa_nova dyskusja za to że Wasz system nie działa, skoro kupujący odstał maila że sprzedawca zlecił to ewidentnie wina z Waszym Allegro Finance 😞

po otrzymaniu maila od Allegro o tym ze sprzedawca zwrócił środki za zakup.

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:54367075
#8 Zapaleniec

Poprosiłem sprzedającego o ponowne zlecenie,odpisał ze jak najbardziej zleci ponownie,czekam obecnie na rozwój sytuacji.Uczciwie przyznaje że to moja pierwsza styczność ze "zwrotami" na Allegro wiec tez nie wiem jak wydolnie działają systemy za to odpowiedzialne 

oznacz moderatorów