Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłam produkt na początku grudnia. Sprzedający otrzymał towar a ja do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki. Gdzie mogę interweniować. Niby jest jakaś dyskusja której nie da się kontynuować. Piszę że sprzedający zlecił zwrot a kasy do tej pory nie ma
Da się kontynuować dyskusję, ale trzeba ją śledzić i czytać co tam się dziej, po 14dnaich taką dyskusją odznacza się jako nierozwiązana, jak do tego czasu problem jest nadal, teraz proś o ponowne otwarcie jak nie możesz jej wznowić, jest taka opcja: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Zamiast słuchać dziadka na ziólkach masz prawo do otrzymania zwrotu po zwrocie a nie musisz się o to prosić.
@LEW433 Czyli "dziadek na ziółkach" miał jednak rację > zwrot się znalazł bez "awantury- dyskusji" > łapiesz ironię sytuacji???
@Sa_nova napisała : >"@stachuaneczka widzę, że sprzedający prawidłowo zlecił zwrot pieniędzy do zamówienia. Wpłata powinna być na rachunku, z którego był opłacony zakup"
@stachuaneczka Zamiast słuchać podpuszczeń kiciusia do awantury trzeba poprosić nasze miłe Panie o sprawdzenie czy sprzedający zlecił zwrot > @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Cześć, @stachuaneczka. Którego dokładnie zamówienia dotyczy ten problem? Podaj jego numer.
dotyczy to zamówienia z 12.11.2024 z firmy oponika kupiłam opony. Pomyliłam rozmiar. zwróciłam je. Sprzedający twierdzi, że zwrócił pieniadze na allego a ja ich nie otrzymałam. prosze o pomoc
@stachuaneczka widzę, że sprzedający prawidłowo zlecił zwrot pieniędzy do zamówienia. Wpłata powinna być na rachunku, z którego był opłacony zakup. Jeżeli nie możesz odszukać wpłaty, to skontaktuj się z nami przez ten formularz - doradca prześle Ci potwierdzenie zleconego zwrotu.
Dzisiaj sprawdziłam i zwrot mam na koncie. Dziękuję. Pozdrawiam
dzień dobry. Mozę i został zlecony zwrot przez sprzedajacego
ale ja do tej pory nie otrzymałam pieniedzy na moje konto