Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę zwrócić towar, jednak upłynął czas podany do nadania paczki. Czy mogę nadal ja zwróć przy wykorzystaniu nadanego wcześniej kodu?
@Client:111317249 a jaki przewoźnik ?
@Client:111317249 jeśli kod się przeterminował, to już nie wyślesz paczki, ale może Ci wygenerują nowy kod jak ładnie poprosisz😉
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć @Client:111317249, podaj proszę numer zamówienia o którym wspominasz 😉
A nie wypadało by zacząć od spytania sprzedawcy czy w ogóle przyjmie zwrot po terminie? Samo odesłanie jeszcze zwrotowi równe nie jest...
@AnnaG-Antyki jeśli miał jakiś kod do zwrotu, to znaczy, że już zgłosił zwrot, wiec nie musi już pytać o zgodę sprzedającego😉, ważne żeby wysłał go w terminie