anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[09.09.24] API przewoźnika jest niedostępne - poczta polska [PROBLEM ROZWIĄZANY]

MAMY ROZWIĄZANIE!
Rotexczesci
#8 Zapaleniec#

dzień dobry,

nie mogę wygenerować listu dla Allegro Odbiór w Punkcie Pocztex. Wyskakuje błąd, że API przewoźnika jest niedostępne

dla: UżytkownikClient:44946579

proszę o pomoc

oznacz moderatorów
1 353 ODPOWIEDZI 1 353
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NewPest @ITProCars @e-XTECH dziękuję, przekazałam Wasze zamówienia do wykluczenia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Numi-Tom @mildent dziękuję, przekazane do wykluczenia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
nekka_auto
#7 Wielbiciel#

Proszę o wykluczenie zamówień nr:

2ffbe300-6e5f-11ef-91fc-a1a441974d73

fb453591-6de5-11ef-84b0-3f754480f88c

  
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@nekka_auto Proszę, zapisane. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
DrukujTanio
#9 Pomysłodawca#

Poczta Polska nie działa, DPD zmieniłao godziny a Allegro zero informacji, ale oczywieście wszystko masz wysłać tu i teraz.

oznacz moderatorów
FOTO-PRINT
#8 Zapaleniec#

Te numery zamówień do wykluczenia to są te numery płatności przy każdym zamówieniu? Przepraszam za głupie pytanie ale nigdy nie wykluczaliśmy nic z jakości a teraz jest tego za dużo żeby odpuścić

oznacz moderatorów
CartkySklep
#2 Obserwator#

W szczegółach zamówienia w prawym górnym rogu jest numer zamówienia

oznacz moderatorów
FOTO-PRINT
#8 Zapaleniec#

jest, faktycznie, dziękuję 

oznacz moderatorów
www_wojer_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, proszę o wykluczenie :

ce7a8360-6e96-11ef-84b0-3f754480f88c
1c17c570-6e00-11ef-94b3-e3dc8014245c
ecc76590-6dba-11ef-81ad-213fcf38541d
e8028030-6d1a-11ef-846b-ed2f6c0dd37f
1af0b540-6c79-11ef-91fc-a1a441974d73
f51377a1-6c72-11ef-84b0-3f754480f88c
241545f0-6c42-11ef-a075-cfd0a8014b9b
oznacz moderatorów
Foneco_PL
#7 Wielbiciel#

Wiadomo kiedy będzie można nadać paczki ?

oznacz moderatorów
SklepQuick
#7 Wielbiciel#

Na świętej nigdy z pewnością. Wątpię abyśmy zrobili to dzisiaj do godziny 15:00.

oznacz moderatorów
dabolu
#7 Wielbiciel#

mam to samo nie mogę wysłać paczek poczty polskiej

oznacz moderatorów
armtel
#10 Popularyzator#

pewnie za wszystko w ostatecznym rachunku odpowie sprzedawca, od jutra ta wspaniała klientura będzie pisać, gdzie paczka, oszukujecie, oszustwo

czy to takie trudne ponaglić Pocztę żeby ta naparawa trwała krócej ?

mam do wysłania ponad 25 paczek i pewnie od jutra 25 sporów na tandetne pytanie gdzie towar

oznacz moderatorów
Dr_Beat
#7 Wielbiciel#

powinna isc z automatu informacja do kupujacych o awarii i opoznieniu w dostawie, nie z winy sprzedajacego.

oznacz moderatorów
ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

Allegro widzi przecież, które paczki powinny być dziś nadane przez sprzedawców za pośrednictwem Poczty Polskiej wiec nie wiem dlaczego nie mają możliwości rozesłania do wszystkich klientów e-maili z wyjaśnieniami, że z powody awarii Poczty Polskiej paczki nie zostaną nadane.

Jakby nie było to Allegro narzuca nam korzystanie z kilku dostawców i tylko i wyłącznie przez to współpracujemy z Pocztą Polską bo tak to byśmy nadawali tylko Inpostem...

oznacz moderatorów
Dr_Beat
#7 Wielbiciel#

dokladnie, nigdy bym z wlasnej woli na poczte nie poszedl.

oznacz moderatorów
armtel
#10 Popularyzator#

Allegro nie wyśle gdzyś klient natychmiast anuluje swój zakup a onie nie zarobią

innej odpowiedzi nie ma

oznacz moderatorów
SklepQuick
#7 Wielbiciel#

Należy wziąć zamówienie na "w realiazji " to nie będzie możliwości anulowania. Bynajmniej tak jest u mnie w baseliker. 

oznacz moderatorów
SklepQuick
#7 Wielbiciel#

Też się tego obawiam. U mnie wisi 7 paczek. Dojdą mi jeszcze kolejne jutro i będzie urwanie gitary. Do tego odpisywanie klientom. 

oznacz moderatorów
SklepQuick
#7 Wielbiciel#

Ja już awaryjnie dziś pusciłam wiadomość do klientów. 

 

Dzień dobry, właśnie przyjęliśmy Pana zamówienie na magazyn. Jednakże poczta Polska ma chwilowy problem z nadawaniem przesyłek.
Obecnie mają przerwę techniczną i pracują nad rozwiązaniem usterki. Zajmiemy się Państwa przesyłką najszybciej jak to będzie możliwe, aby jeszcze w dniu dzisiejszym wyruszyła w drogę do punktu odbioru.

Aneta Żydanowicz,
SklepQuick
Specjalista do spraw sprzedaży i obsługi klienta.https://e-nadawca.poczta-polska.pl/strona_serwisowa/

oznacz moderatorów