Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
nie mogę wygenerować listu dla Allegro Odbiór w Punkcie Pocztex. Wyskakuje błąd, że API przewoźnika jest niedostępne
dla: UżytkownikClient:44946579
proszę o pomoc
Mnie się udało nadać paczki po kilku próbach nadania, ale do przesyłek wygenerowało po kilka listów przewozowych. I co teraz zrobić, żeby nie stracić pieniędzy za błąd zewnetrzny? @N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Od wczoraj nie możemy nadać przesyłki do Słowacji, ponieważ wyskakuje komunikat 'Nie udało się pobrać numeru przesyłki z Poczty Polskiej', nr zamówienia 68ff6f50-6dba-11ef-9fa9-5ba977f7f9c7
Co możemy w takiej sytuacji zrobić? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Po dzisiejszych kilkudziesieciu próbach w końcu sie udało, mamy nadzieje że problem już sie nie powtórzy
Proszę @_HolaOla_ @w_kiwi o wykluczenie z jakości sprzedaży paczkek,których nie udało się wygenerować na czas awarię poczty:
0fbeb100-6d63-11ef-9a07-df6f9795ee9a
d66972c0-6d79-11ef-81ad-213fcf38541d
Dziękuję!
@Perfect-Smile zgłosiłam te oferty do wykluczenia.
prosze o wykluczenie ofert
e03aa590-6e9f-11ef-ab99-572843c36733
5e3f8a70-6e7b-11ef-846b-ed2f6c0dd37f
d5ea9c32-6e31-11ef-bca7-a70666d50ee1
fa716c30-6e24-11ef-bca7-a70666d50ee1
0db7de10-6e1f-11ef-a334-539022f569b6
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży paczki, której nie można było wygenerować przez awarię poczty:
0151b2f0-6e82-11ef-8ca2-31c80973ba3a
Zaraz zaczną się telefony co się dzieje z paczką... i oczywiście negatywy również się pewnie pojawią..
Trzeba by ich uprzedzić
kozę podać jakiegoś Linka z komunikatem o awarii żeby to uprawdopodobnic
poprosić o anulowanie i ponowny zakup z inną metodą dostawy
albo nadać poza umową
@SklepChemia123 @Monika__L problemy leżą po stronie Poczty Polskiej. Jesteśmy w kontakcie z przewoźnikiem i czekamy na ich naprawę. Również dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem.
Będziemy również wykluczać z jakości sprzedaży zamówienia, których dotyczy ten błąd, dlatego bardzo proszę Was o podawanie w tym wątku ich numerów.
Zgodnie z prośbą, poniżej numer przesyłki do wykluczenia:
d738fe70-6c1e-11ef-aea9-5b0067115f97
@maciejmichalskiM Twoja sprawa również jest już zaopiekowana.
Witam,
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży paczki :
2888b560-6ea2-11ef-8906-4b743a17b4ae
Dziękuję
@radomaxpl witam również! Już zapisałam to zamówienie. Dziękuję za kontakt.
@radomaxpl przekazałam Twoje zamówienie do wykluczenia. Dzięki, że dałeś znać.
@ayo80 proszę o wykluczenie a1ea1fe0-6eeb-11ef-bd88-213eec4fbae6
ba4683f0-6eee-11ef-92b3-3fce88c18a49
Proszę o wykluczenie:
2fcba5a0-6eeb-11ef-bc3f-d781bb59584c
346d4ca0-6ebc-11ef-b9dc-515ef9f6bec0
48c830d0-6e6b-11ef-bca7-a70666d50ee1
0f03e610-6e1f-11ef-8961-b58a95fcbb01
81e19210-6da5-11ef-bca7-a70666d50ee1
6a19e8d0-6d32-11ef-b0e5-9d263e0a153a
466325c0-6d0d-11ef-bca7-a70666d50ee1
8ab98471-6ce1-11ef-81ad-213fcf38541d
805f4710-6c61-11ef-a229-e90e4b0db7dd
4337caf0-6c53-11ef-9942-4b09c5a8e08d
Mamy potwierdzenie, że Poczta Polska rozwiązała problem. Generowanie etykiet działa już prawidłowo. Jednak przed podjęciem takiej próby, proszę Was drodzy Użytkownicy o wyczyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie. Jest to zalecane przez nas rozwiązanie, ponieważ zapisane dane w pamięci mogą przeglądarki mogą przyczynić się do kolejnych problemów.
Nadal oczywiście możecie nam zgłaszać zamówienia do wykluczenia, które zostały złożone w czasie tych problemów technicznych. Będziemy je wykluczać z Waszych statystyk.
Dlaczego zgłoszone przez nas zamówienia do wykluczenia znajdują się w statystykach jakości sprzedaży?
Od kiedy zgłoszone przesyłki nie będą liczone do jakości sprzedaży, wczoraj zgłoszona 81511bb0-6d12-11ef-b0e5-9d263e0a153a nie została wykluczona. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_