anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[12.06.2025] Brak księgowania wpłat

MAMY ROZWIĄZANIE!
KSIAZKAKI
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  \

 

Dzień dobry, 

chciałbym tylko zgłosić, że od około 2 godzin mamy taką sytuację

- nie księgują nam się pieniądze na koncie 

- prowizja jest naliczana normalnie 

 

 

Oczywiście może to być błąd / problem ze strony pośrednika, ale chciałbym zwrócić uwagę na ten problem 🙂

 

Pozdrawiam i spokojnie czekamy na naprawienie problemu. 

 

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
Grands31
#7 Wielbiciel

Dzień dobry ,klient zapłacił za przedmiot ,lecz nie mam tych pieniędzy tylko sama prowizją mi narosła od tego czy ktoś wie dlaczego nie widzę tych pieniędzy i nie mogę ich wybrać ,tylko sama prowizją jest ?

oznacz moderatorów
SZYBKA_KARMA
#10 Popularyzator

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  czy jest jakiś problem z księgowaniem  płatności klientów, zamowienia maja status opłacone, ale nie widać ich na stanie rachunku mojego, ostatnie rozliczone zamówienie jest z 16"30

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Błąd jest już naprawiony i wszystkie transakcje rozliczają się już prawidłowo. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Pawel---K
#8 Zapaleniec

W związku z napływem podobnych zgłoszeń, nawet już nie pisałem, bo miałem podobny problem.
Ale dziękuję, że już wszystko działa 😉

 

oznacz moderatorów