Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ \
Dzień dobry,
chciałbym tylko zgłosić, że od około 2 godzin mamy taką sytuację
- nie księgują nam się pieniądze na koncie
- prowizja jest naliczana normalnie
Oczywiście może to być błąd / problem ze strony pośrednika, ale chciałbym zwrócić uwagę na ten problem 🙂
Pozdrawiam i spokojnie czekamy na naprawienie problemu.
Dzień dobry ,klient zapłacił za przedmiot ,lecz nie mam tych pieniędzy tylko sama prowizją mi narosła od tego czy ktoś wie dlaczego nie widzę tych pieniędzy i nie mogę ich wybrać ,tylko sama prowizją jest ?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy jest jakiś problem z księgowaniem płatności klientów, zamowienia maja status opłacone, ale nie widać ich na stanie rachunku mojego, ostatnie rozliczone zamówienie jest z 16"30
Błąd jest już naprawiony i wszystkie transakcje rozliczają się już prawidłowo.
W związku z napływem podobnych zgłoszeń, nawet już nie pisałem, bo miałem podobny problem.
Ale dziękuję, że już wszystko działa 😉