Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył u nas zamówienie nr f48e26b0-7c50-11f0-923a-039a83d5e912 na dwie książki i koszulkę, dlaczego w panelu pojawiła nam się informacja, że mają to być 2 przesyłki?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Alegoria24_pl widzisz 2 przesyłki, bo w ofertach książek w cennikach masz ustawioną maksymalnie 1 szt. w jednej paczce, więc system rozdzielił je na dwie przesyłki.
@_HolaOla_ dziękuję za odpowiedź, czy mogę w zaistniałej sytuacji wysłać całe zamówienie w jednej przesyłce?
@Alegoria24_pl tak. Informacja, którą widzisz to komunikat wyłącznie dla Ciebie.