Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Hej, tylko mi nie wczytuje ofert w Moim asortymencie? Strona wczytana, a lista pusta. Kilka kont, kilka przeglądarek, także incognito.
Mam to samo
U mnie to samo. Zamiast wystawiać aukcje i dawać Allegro zarobić, idę na piwo.
Hej, mamy to samo ;/
U mnie to samo, a rano było jeszcze wszystko w porządku.
U MNIE TO SAMO, KASE TO POTRAFIĄ ZDZIERAĆ ALE OBSŁUGA POD PSEM
Klasycznie. Przecież to nie Ty masz być zadowolony haha... żenua i śmiech przez łzy.
u mnie to samo 😕
Od kilkunastu minut mam to samo .
to samo
Coś kliknąłem ale nie wiem co
@ZumiSklep-Outlet @Client:44052296 @matysport @FANSPORT79 @esusso
Zespół techniczny wie już o tym problemie. Trwa ustalanie przyczyny.
Przepraszamy za nieprawidłowości.
AKTUALIZACJA 23.03.2023 16:16
Otrzymaliśmy informację, że błąd został już naprawiony i wszystko powinno już działać. Będę wdzięczna za potwierdzenie, że zakładka Mój asortyment wczytuje się poprawnie.
Super, problem tkwi również w śledzeniu przesyłek, mieszają się nr przesyłek z danymi kupujących
Witam,
uruchomiłem
Po tym zabiegu zniknęła mi cała lista wystawionych produktów w zakładce mój asortyment. Co zrobić by je odzyskać?
Mają awarie "mój asortyment" u innych jest też obecnie niedostępny.
dzięki
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ U nas to samo