anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja konta

patbad5890
#8 Zapaleniec#

Witam ,sprzedałam już kilka przedmiotów nariast nadal nie mam możliwości wypłaty środków z konta mimo otrzymania od PayU już przelewu zwrotnego. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Może coś się nie zgadza w danych, najczęściej dane konta bankowego i konta Allegro nie są takie same, a muszą być takie same: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

patbad5890
#8 Zapaleniec#

No właśnie wszystko się zgadza ,stąd moje pytanie 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@patbad5890 Weryfikacja danych trwa około 3 dni. Jeśli dane się zgadzają i trwa to powyżej 3 dni roboczych, interweniuj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb

oznacz moderatorów

patbad5890
#8 Zapaleniec#

Czyli wiem tyle co na początku 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@patbad5890 już tłumaczę 🙂 W tej chwili trwa weryfikacja Twojego przelewu. Weryfikacja w przypadku opertora PayU może zająć do 3 dni roboczych. Daj proszę znać, gdybyś po tym czasie wciąż nie mogła wypłacić środków, bedę działać! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

patbad5890
#8 Zapaleniec#
Dziękuję
oznacz moderatorów