Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w jakim celu algorytm predykcji skraca przewidywany czas wysyłki (jeżeli realizujemy zamówienia szybciej)?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
bo algorytm podaje przewidywany czas doręczenia na podstawie historycznych transakcji zgodnie z ukrytą , ale podaną informacją .
@kusta Nadawaj zgodnie z tym co deklarujesz inaczej algorytm skraca Ci czas, choćby się paliło nadawaj zgodnie z czasem deklarowanym.
Dzień dobry @kusta! Algorytm służy do tego, aby określić możliwe dokładny czas otrzymania przesyłki. Jeśli więc czasami nadajesz przesyłki szybciej i nie zgodnie z deklaracją to takie zdarzenia brane są pod uwagę przy obliczaniu przewidywanego czasu dostawy.
@kusta Pozwól że przetłumaczę to co napisała @la_nika . Jesli idziesz kupującemu na rękę i wysyłasz szybciej - ukażemy cię za to. Dzięki branemu z sufitu czasowi dostarczenia ( kupujący NIE WIE że jest to przewidywany czas) kupujacy może się na Ciebie wkurzyć jak nie dostanie w tym czasie przesyłki otworzyć dyskusję, dać negatywa itp itd.
Tego właśnie doświadczam - nijak nie potrafię LOGICZNIE wytłumaczyć: "algorytm" dla... Prześmieszne jest to że "ni z mańki ni z wańki" zwalają się punkty o 95 jednostek - mam 100 % pozytywów ZERO NEGAT..."algorytmy" - gdy kurier opóźni się z odbiorem - TY jesteś walony w punktacji. Jeżeli dostawa opóźni się w drodze - TY jesteś walony w punktacji...
@kusta @nantri_01 jest jeszcze kilka "myków" na które trzeba uważać. Np Masz 95 produktów które masz na magazynie i wysyłasz natychmiast. Oraz 5 produktów które ściągasz na zamówienie - więc czas wysyłki to 5 dni. System tego nie rozróżni. I algorytm pokaże kupującemu ze te przesyłki "5-dniowe" też wysyłasz natychmiast. Mimo iż jako sprzedajacy zaznaczysz że czas wysyłki to 5 dni. I gotowe - kupujacy wkurzony.
Czyli jeżeli będziemy wysyłać szybciej, niż zadeklarowany przez nas w aukcji terminy wysyłki, to Allegro wyświetli ten krótszy termin? Czyli krótszy termin będzie bardziej zachęcającym dla kupującego, niż podany wcześniej przez nas? Czy dobrze rozumiem?
Tak ,dobrze rozumujesz . Jeśli wszystkie wysyłki "natychmiast" nie są u Ciebie możliwe to lepiej nie ryzykować i wysyłać wszystkie w ostatnim dniu czasu jaki podajesz na wysłanie.
Rozumienie tego wykracza poza logikę - szkoda czasu na "młócenie plew".