Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Z dnia na dzień jakość sprzedaży spadła mi z bardzo dobry na wymagający poprawy z uwagi na "nieterminowe wysyłki", problem w tym, że wszystkie przesyłki w tym miesiącu wysyłałem szybciej niż deklarowałem. 80% wysłałem tego samego dnia a resztę dzień później. Jako, że miałem wszędzie ustawione "wysyłka w 2 dni" oraz w jednej ofercie "wysyłka w 1 dzień" to nie widzę jak mogłem wysyłać cos nieterminowo jeżeli wszystko wysłałem z wyprzedzeniem.
@fortimoks sprawdziłam Twoje statystyki w tej mierze i tak:
Oba zamówienia były wysłane metodą Allegro Paczkomaty InPost, więc data wysłania jest liczona od chwili zeskanowania paczki przez kuriera, a nie umieszczenia jej w paczkomacie.
Dziękuję za wyjaśnienie, jeżeli wysyłka liczona jest od momentu zeskanowania paczki przez kuriera to wszystko nabiera sensu, jako że paczki wysyłam zazwyczaj wieczorem po powrocie z pracy. Myślę jednak, że takie rzeczy powinny być przekazywane w bardziej oczywisty sposób, bo tak ja, jak i Wiele innych sprzedawców doświadcza zdziwienia i dużych strat w jakości sprzedaży mimo nie popełnienia błędów z uwagi na niejasność w sposobie określania czasu nadania.