anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro-Inpost API Problem? Nie ma numer telefon

MAMY ROZWIĄZANIE!
noguiltmeal
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Natknąłem się na ten dziwny błąd. Klient wybiera płatność za pobraniem za przesyłkę inpost. Gdy wchodzę na stronę inpost wydrukować etykietę z zamówienia allegro. Nie ma przeniesionego numeru telefonu. Dane logowania, szczegóły transakcji są przenoszone, ale numer telefonu nie. Kiedy próbuję dodać numer telefonu i przygotować etykietę, pojawia się błąd informujący, że nie można znaleźć transakcji. Zadzwoniłem do obsługi klienta inpost i powiedziano mi, że to problem po stronie allegro, że api niekomunikuje się poprawnie. Jak mogę rozwiązać ten problem? W najgorszym przypadku ręcznie utworzę etykietę poza api allegro inpost. Załączę zrzuty ekranu. Używam tłumacza google więc przepraszam za błędy. Dzięki! Captura de pantalla 2023-08-05 a la(s) 7.34.23 p.m..pngCaptura de pantalla 2023-08-05 a la(s) 7.34.47 p.m..pngCaptura de pantalla 2023-08-05 a la(s) 7.35.28 p.m..pngCaptura de pantalla 2023-08-05 a la(s) 7.39.49 p.m..png

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@noguiltmeal To zamówienie nie jest z płatnością za pobraniem, a z góry, dlatego system nie przekazuje Ci wszystkich informacji na temat zamówienia w Managerze Przesyłki. Nie wygenerujesz etykiety dla tego zamówienia, póki klient go nie opłaci. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
noguiltmeal
#8 Zapaleniec#

 

Hej Wiktoria! dzięki za odpowiedź dla mnie. Otrzymaliśmy wiadomość e-mail z informacją, że użyją metody płatności przy odbiorze, co dezorientuje nasz zespół. Czy możesz to wyjaśnić? Czy powinniśmy się tym martwić? Dziękujemy i naprawdę doceniamy Twoją pomoc! 🙂

Imagen 8-6-23 a las 1.01 p.m..jpg

oznacz moderatorów
noguiltmeal
#8 Zapaleniec#

hej Wiktoria, chciałam Cię tylko poinformować. Klient właśnie zapłacił, a etykieta została wygenerowana bez żadnych problemów. Miałeś rację, po prostu musiał zapłacić. To trochę dziwne z e-mailem, ale teraz wszystko jest w porządku. bardzo dziękuję i życzę miłego dnia!

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@noguiltmeal Bardzo się cieszę! Nie widzę na załączonym przez Ciebie zrzucie informacji o płatności przy odbiorze. Zawsze możesz sprawdzić dokładnie metodę dostawy i płatności w szczegółach zamówienia, w tej zakładce. W przypadku płatności za pobraniem metoda nazywałaby się "Allegro Paczkomaty InPost pobranie". 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów