Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Natknąłem się na ten dziwny błąd. Klient wybiera płatność za pobraniem za przesyłkę inpost. Gdy wchodzę na stronę inpost wydrukować etykietę z zamówienia allegro. Nie ma przeniesionego numeru telefonu. Dane logowania, szczegóły transakcji są przenoszone, ale numer telefonu nie. Kiedy próbuję dodać numer telefonu i przygotować etykietę, pojawia się błąd informujący, że nie można znaleźć transakcji. Zadzwoniłem do obsługi klienta inpost i powiedziano mi, że to problem po stronie allegro, że api niekomunikuje się poprawnie. Jak mogę rozwiązać ten problem? W najgorszym przypadku ręcznie utworzę etykietę poza api allegro inpost. Załączę zrzuty ekranu. Używam tłumacza google więc przepraszam za błędy. Dzięki!
@noguiltmeal To zamówienie nie jest z płatnością za pobraniem, a z góry, dlatego system nie przekazuje Ci wszystkich informacji na temat zamówienia w Managerze Przesyłki. Nie wygenerujesz etykiety dla tego zamówienia, póki klient go nie opłaci.
Hej Wiktoria! dzięki za odpowiedź dla mnie. Otrzymaliśmy wiadomość e-mail z informacją, że użyją metody płatności przy odbiorze, co dezorientuje nasz zespół. Czy możesz to wyjaśnić? Czy powinniśmy się tym martwić? Dziękujemy i naprawdę doceniamy Twoją pomoc! 🙂
hej Wiktoria, chciałam Cię tylko poinformować. Klient właśnie zapłacił, a etykieta została wygenerowana bez żadnych problemów. Miałeś rację, po prostu musiał zapłacić. To trochę dziwne z e-mailem, ale teraz wszystko jest w porządku. bardzo dziękuję i życzę miłego dnia!
@noguiltmeal Bardzo się cieszę! Nie widzę na załączonym przez Ciebie zrzucie informacji o płatności przy odbiorze. Zawsze możesz sprawdzić dokładnie metodę dostawy i płatności w szczegółach zamówienia, w tej zakładce. W przypadku płatności za pobraniem metoda nazywałaby się "Allegro Paczkomaty InPost pobranie". 🙂