anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro niezgodnie z prawdą zaniża ocenę mojej sprzedaży

archimed
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Właśnie Allegro, w sposób niezgodny z prawdą, obniżyło mi moją ocenę sprzedaży. Deklaruję 1-dniowy termin wysyłki. Na podsumowaniu deklaracji

https://upload.allegro.pl/attachments/ab2bd5ee-b4fc-4ed6-9339-12451a0d8d85

jest ewidentnie:

Data deklaracji

11 cze 2024, 23:59:59

Data dodania numeru przesyłki =

11 cze 2024, 09:46:48

i oczywiście fałszywa informacja, że brak jest daty wysyłki. Skoro przesyłka jest za pośrednictwem

Poczty Polskiej, to podanie nr nadania jest równoznaczne z podaniem daty wysyłki. Ja nie mam żadnej możliwości podania daty wysyłki, zresztą przy paczkach InPostu też podawany jest tylko nr przesyłki.

Uważam, że Allegro fałszuje opinię o mnie, domagam się sprostowania.

To nie pierwszy raz, ale ze względu na ewidentny przykład działania na moją szkodę tym razem

reaguję.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@archimed podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta paczka. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

archimed
#11 Animator#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@archimed dziękuję, poprosiłam już zespół o sprawdzenie tego zamówienia, więc gdy dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

archimed
#11 Animator#

DZIEŃ DOBRY.

Widzę, że przyznanie się Allegro do oczywistego pomiatania oferentami i szkalowania ich publicznie przychodzi administratorom firmy bardzo ciężko, Żeby ułatwić wyjaśnienie sprawy, podam nr:

przesyłka Poczty Polskiej 00559007734115616868

Nr kodowy zamówienia: bed720c0-273e-11ef-8c60-c79d2dbf729a

Czekam

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@archimed może coś się pozmieniało ale ten system nie działał na podstawie numeru przesyłki a na podstawie danych przesłanych do allegro przez przewoźnika - w przypadku Listu Poleconego PP to raczej nie zadziała. 

oznacz moderatorów

archimed
#11 Animator#

Też tak sądzę, tylko dlaczego Allegro się mnie czepia i publicznie mnie szkaluje?????

Jest oczywiste, że nr przesyłki PP sam nie wygeneruję, muszę ją nadać. Zupełnie odmienna sytuacja niż InPost, gdzie sam generuję etykietę.

oznacz moderatorów

rppf
#12 Orędownik#

Witam.

Czy aktualnie jest jakiś techniczny problem w tej kwestii ?

Bo mam podobną sytuację (na drugim koncie) ... jedno zamówienie niestety nie dałem rady wysłać w terminie (pominę teraz pisanie, że NIGDY nie zrozumie, jak Allegro może karać za 1-dniowe opóźnienie itd. DUŻO by pisać ....) ..i trudno, spadła mi skuteczność wysyłki do 90 %, bo było 10 zamówień w ciągu 30 dni ( tzn. były też listy zwykłe, ale one chyba nie wliczają się niestety do statystyki, nawet jak odznacze, że "wysłane" w terminie ?) ... ale teraz najważniejsze ... także wczoraj na Poczcie został wysłany drugi list, który był w pełni "terminowy" bo zakup był dzień później.

Dziś z ciekawości patrzę ... wysyłka po terminie !! Szok !!

Dziś został nadany kolejny list, w terminie, a nawet dużo przed, bo termin wysyłki był do piątku ..i aż się boję, czy ten list znowu nie zostanie uznany przez "system" za niewysłany w "terminie" ....

Kiedyś o różnych problemach technicznych, Allegro informowało, teraz dopóki ludzie nie zaczną pytać ..milczenie ...cóż ...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oj karać można, łatwo to przychodzi ale jakby co na nagrody nie licz.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rppf podaj mi proszę numer zamówienia z wczoraj, które zostało zaliczone jako nieterminowe. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

rppf
#12 Orędownik#

Witam.

Zamówienie nie było z wczoraj, tylko z 6 czerwca, czas wysyłki 3 dni, system pokazywał i nadal pokazuje, że miało być wysłane do 11 czerwca do północy i wczoraj czyli 11 czerwca było wysłane ... a z tego co widzę, jest uwzględnione w statystykach jako wysłane po terminie !!

Numer zamówienia: 43cdf230-239e-11ef-ad36-d578102b97f3

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów

archimed
#11 Animator#

Typowa procedura Allegro - złapani za rękę na mataczeniu czy wręcz szkalowaniu Sprzedających znikają. Na odpowiedź można liczyć jutro w grudniu po południu albo na św. Nigdy.

Naprawdę nie rozumiem, dlaczego Walne zgromadzenie akcjonariuszy nie robi porządki z RN i zarządem Allegro, który już kompletnie odleciał na wysoki pułap.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@archimed bardzo Cię przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale mam dla Ciebie wyjaśnienie. Negatywną ocenę w jakości Twojej sprzedaży miałeś 12.06, ponieważ informacje od przewoźnika dot. tej przesyłki dotarły do nas z dużym opóźnieniem. Fizyczne nadanie miało miejsce 11.06 o godz: 09:15, a my tę informację otrzymaliśmy dopiero 13.06 o godz: 14:02. W tej chwili zamówienie jest: 

  • pozytywnie ocenione w mierze "Wysyłka w terminie"
  • negatywnie ocenione w mierze "Szybka wysyłka". 
Dlaczego? 

Zamówienie zostało złożone i opłacone 10.06.2024 o godz: 17:37, deklaracja wysyłki w ofercie to 1 dzień, natomiast data pierwszego skanu przesyłki dla zamówienia to 11.06.2024, godz: 9:15. 

Dlatego też, skoro deklaracja wysyłki wynosi 1 dzień, to aby zamówienie otrzymało pozytywną ocenę w mierze "Wysyłka w terminie" powinno być zeskanowane po raz pierwszy do 12.06.2024, do godz:  8:00 (ten warunek jest spełniony), więc ocena jest pozytywna. 
 

Natomiast aby zamówienie otrzymało pozytywną cenę w mierze "Szybka wysyłka", powinno mieć deklarację najpóźniej 1 dzień (tutaj jest w porządku) i zostać wysłane do 11.06.2024, do godziny 8:00. Ten warunek nie jest spełniony, ponieważ skan dotarł 11.06.2024, o godzL: 9:15, więc ocena jest negatywna

Podsumowując: 
  • 12.06. w wyniku braku statusu miałeś negatywną ocenę w dwóch miarach,
  • natomiast od 13.06, gdy otrzymaliśmy już dane o tej przesyłce od przewoźnika, masz pozytywną ocenę w mierze "Wysyłka w terminie", ale negatywną w mierze "Szybka wysyłka". 
   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów