Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Właśnie Allegro, w sposób niezgodny z prawdą, obniżyło mi moją ocenę sprzedaży. Deklaruję 1-dniowy termin wysyłki. Na podsumowaniu deklaracji
https://upload.allegro.pl/attachments/ab2bd5ee-b4fc-4ed6-9339-12451a0d8d85
jest ewidentnie:
Data deklaracji 11 cze 2024, 23:59:59 |
Data dodania numeru przesyłki = |
11 cze 2024, 09:46:48 i oczywiście fałszywa informacja, że brak jest daty wysyłki. Skoro przesyłka jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, to podanie nr nadania jest równoznaczne z podaniem daty wysyłki. Ja nie mam żadnej możliwości podania daty wysyłki, zresztą przy paczkach InPostu też podawany jest tylko nr przesyłki. Uważam, że Allegro fałszuje opinię o mnie, domagam się sprostowania. To nie pierwszy raz, ale ze względu na ewidentny przykład działania na moją szkodę tym razem reaguję. |
@archimed podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta paczka.
nr zamówienia:
@archimed dziękuję, poprosiłam już zespół o sprawdzenie tego zamówienia, więc gdy dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
DZIEŃ DOBRY.
Widzę, że przyznanie się Allegro do oczywistego pomiatania oferentami i szkalowania ich publicznie przychodzi administratorom firmy bardzo ciężko, Żeby ułatwić wyjaśnienie sprawy, podam nr:
przesyłka Poczty Polskiej 00559007734115616868
Nr kodowy zamówienia: bed720c0-273e-11ef-8c60-c79d2dbf729a
Czekam
@archimed może coś się pozmieniało ale ten system nie działał na podstawie numeru przesyłki a na podstawie danych przesłanych do allegro przez przewoźnika - w przypadku Listu Poleconego PP to raczej nie zadziała.
Też tak sądzę, tylko dlaczego Allegro się mnie czepia i publicznie mnie szkaluje?????
Jest oczywiste, że nr przesyłki PP sam nie wygeneruję, muszę ją nadać. Zupełnie odmienna sytuacja niż InPost, gdzie sam generuję etykietę.
Witam.
Czy aktualnie jest jakiś techniczny problem w tej kwestii ?
Bo mam podobną sytuację (na drugim koncie) ... jedno zamówienie niestety nie dałem rady wysłać w terminie (pominę teraz pisanie, że NIGDY nie zrozumie, jak Allegro może karać za 1-dniowe opóźnienie itd. DUŻO by pisać ....) ..i trudno, spadła mi skuteczność wysyłki do 90 %, bo było 10 zamówień w ciągu 30 dni ( tzn. były też listy zwykłe, ale one chyba nie wliczają się niestety do statystyki, nawet jak odznacze, że "wysłane" w terminie ?) ... ale teraz najważniejsze ... także wczoraj na Poczcie został wysłany drugi list, który był w pełni "terminowy" bo zakup był dzień później.
Dziś z ciekawości patrzę ... wysyłka po terminie !! Szok !!
Dziś został nadany kolejny list, w terminie, a nawet dużo przed, bo termin wysyłki był do piątku ..i aż się boję, czy ten list znowu nie zostanie uznany przez "system" za niewysłany w "terminie" ....
Kiedyś o różnych problemach technicznych, Allegro informowało, teraz dopóki ludzie nie zaczną pytać ..milczenie ...cóż ...
Oj karać można, łatwo to przychodzi ale jakby co na nagrody nie licz.
@rppf podaj mi proszę numer zamówienia z wczoraj, które zostało zaliczone jako nieterminowe.
Witam.
Zamówienie nie było z wczoraj, tylko z 6 czerwca, czas wysyłki 3 dni, system pokazywał i nadal pokazuje, że miało być wysłane do 11 czerwca do północy i wczoraj czyli 11 czerwca było wysłane ... a z tego co widzę, jest uwzględnione w statystykach jako wysłane po terminie !!
Numer zamówienia: 43cdf230-239e-11ef-ad36-d578102b97f3
Pozdrawiam
Typowa procedura Allegro - złapani za rękę na mataczeniu czy wręcz szkalowaniu Sprzedających znikają. Na odpowiedź można liczyć jutro w grudniu po południu albo na św. Nigdy.
Naprawdę nie rozumiem, dlaczego Walne zgromadzenie akcjonariuszy nie robi porządki z RN i zarządem Allegro, który już kompletnie odleciał na wysoki pułap.
@archimed bardzo Cię przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale mam dla Ciebie wyjaśnienie. Negatywną ocenę w jakości Twojej sprzedaży miałeś 12.06, ponieważ informacje od przewoźnika dot. tej przesyłki dotarły do nas z dużym opóźnieniem. Fizyczne nadanie miało miejsce 11.06 o godz: 09:15, a my tę informację otrzymaliśmy dopiero 13.06 o godz: 14:02. W tej chwili zamówienie jest:
Zamówienie zostało złożone i opłacone 10.06.2024 o godz: 17:37, deklaracja wysyłki w ofercie to 1 dzień, natomiast data pierwszego skanu przesyłki dla zamówienia to 11.06.2024, godz: 9:15.
Natomiast aby zamówienie otrzymało pozytywną cenę w mierze "Szybka wysyłka", powinno mieć deklarację najpóźniej 1 dzień (tutaj jest w porządku) i zostać wysłane do 11.06.2024, do godziny 8:00. Ten warunek nie jest spełniony, ponieważ skan dotarł 11.06.2024, o godzL: 9:15, więc ocena jest negatywna.