Allegro niezgodnie z prawdą zaniża ocenę mojej sprzedaży

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Właśnie Allegro, w sposób niezgodny z prawdą, obniżyło mi moją ocenę sprzedaży. Deklaruję 1-dniowy termin wysyłki. Na podsumowaniu deklaracji
https://upload.allegro.pl/attachments/ab2bd5ee-b4fc-4ed6-9339-12451a0d8d85
jest ewidentnie:
Data deklaracji 11 cze 2024, 23:59:59 |
Data dodania numeru przesyłki = |
11 cze 2024, 09:46:48 i oczywiście fałszywa informacja, że brak jest daty wysyłki. Skoro przesyłka jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, to podanie nr nadania jest równoznaczne z podaniem daty wysyłki. Ja nie mam żadnej możliwości podania daty wysyłki, zresztą przy paczkach InPostu też podawany jest tylko nr przesyłki. Uważam, że Allegro fałszuje opinię o mnie, domagam się sprostowania. To nie pierwszy raz, ale ze względu na ewidentny przykład działania na moją szkodę tym razem reaguję. |

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@archimed podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta paczka.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nr zamówienia:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@archimed dziękuję, poprosiłam już zespół o sprawdzenie tego zamówienia, więc gdy dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
DZIEŃ DOBRY.
Widzę, że przyznanie się Allegro do oczywistego pomiatania oferentami i szkalowania ich publicznie przychodzi administratorom firmy bardzo ciężko, Żeby ułatwić wyjaśnienie sprawy, podam nr:
przesyłka Poczty Polskiej 00559007734115616868
Nr kodowy zamówienia: bed720c0-273e-11ef-8c60-c79d2dbf729a
Czekam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@archimed może coś się pozmieniało ale ten system nie działał na podstawie numeru przesyłki a na podstawie danych przesłanych do allegro przez przewoźnika - w przypadku Listu Poleconego PP to raczej nie zadziała.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też tak sądzę, tylko dlaczego Allegro się mnie czepia i publicznie mnie szkaluje?????
Jest oczywiste, że nr przesyłki PP sam nie wygeneruję, muszę ją nadać. Zupełnie odmienna sytuacja niż InPost, gdzie sam generuję etykietę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Czy aktualnie jest jakiś techniczny problem w tej kwestii ?
Bo mam podobną sytuację (na drugim koncie) ... jedno zamówienie niestety nie dałem rady wysłać w terminie (pominę teraz pisanie, że NIGDY nie zrozumie, jak Allegro może karać za 1-dniowe opóźnienie itd. DUŻO by pisać ....) ..i trudno, spadła mi skuteczność wysyłki do 90 %, bo było 10 zamówień w ciągu 30 dni ( tzn. były też listy zwykłe, ale one chyba nie wliczają się niestety do statystyki, nawet jak odznacze, że "wysłane" w terminie ?) ... ale teraz najważniejsze ... także wczoraj na Poczcie został wysłany drugi list, który był w pełni "terminowy" bo zakup był dzień później.
Dziś z ciekawości patrzę ... wysyłka po terminie !! Szok !!
Dziś został nadany kolejny list, w terminie, a nawet dużo przed, bo termin wysyłki był do piątku ..i aż się boję, czy ten list znowu nie zostanie uznany przez "system" za niewysłany w "terminie" ....
Kiedyś o różnych problemach technicznych, Allegro informowało, teraz dopóki ludzie nie zaczną pytać ..milczenie ...cóż ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oj karać można, łatwo to przychodzi ale jakby co na nagrody nie licz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@rppf podaj mi proszę numer zamówienia z wczoraj, które zostało zaliczone jako nieterminowe.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Zamówienie nie było z wczoraj, tylko z 6 czerwca, czas wysyłki 3 dni, system pokazywał i nadal pokazuje, że miało być wysłane do 11 czerwca do północy i wczoraj czyli 11 czerwca było wysłane ... a z tego co widzę, jest uwzględnione w statystykach jako wysłane po terminie !!
Numer zamówienia: 43cdf230-239e-11ef-ad36-d578102b97f3
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Typowa procedura Allegro - złapani za rękę na mataczeniu czy wręcz szkalowaniu Sprzedających znikają. Na odpowiedź można liczyć jutro w grudniu po południu albo na św. Nigdy.
Naprawdę nie rozumiem, dlaczego Walne zgromadzenie akcjonariuszy nie robi porządki z RN i zarządem Allegro, który już kompletnie odleciał na wysoki pułap.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@archimed bardzo Cię przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale mam dla Ciebie wyjaśnienie. Negatywną ocenę w jakości Twojej sprzedaży miałeś 12.06, ponieważ informacje od przewoźnika dot. tej przesyłki dotarły do nas z dużym opóźnieniem. Fizyczne nadanie miało miejsce 11.06 o godz: 09:15, a my tę informację otrzymaliśmy dopiero 13.06 o godz: 14:02. W tej chwili zamówienie jest:
- pozytywnie ocenione w mierze "Wysyłka w terminie"
- negatywnie ocenione w mierze "Szybka wysyłka".
Zamówienie zostało złożone i opłacone 10.06.2024 o godz: 17:37, deklaracja wysyłki w ofercie to 1 dzień, natomiast data pierwszego skanu przesyłki dla zamówienia to 11.06.2024, godz: 9:15.
Natomiast aby zamówienie otrzymało pozytywną cenę w mierze "Szybka wysyłka", powinno mieć deklarację najpóźniej 1 dzień (tutaj jest w porządku) i zostać wysłane do 11.06.2024, do godziny 8:00. Ten warunek nie jest spełniony, ponieważ skan dotarł 11.06.2024, o godzL: 9:15, więc ocena jest negatywna.
- 12.06. w wyniku braku statusu miałeś negatywną ocenę w dwóch miarach,
- natomiast od 13.06, gdy otrzymaliśmy już dane o tej przesyłce od przewoźnika, masz pozytywną ocenę w mierze "Wysyłka w terminie", ale negatywną w mierze "Szybka wysyłka".
Moderatorka