anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One kurier dostawa dziś - negatyw

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry,

 

Jak w temacie - klientka dokonała zakupu o 12:56 (wg klientki wyświetlała się jej opcja "dostawa dziś"), z naszej strony wszystko dochowane, spakowany towar, kurier odebrał.... i to tyle z dobrych informacji. Klientka wpisuje nam negatyw, że dostawa dotarła następnego dnia (j.w. - taką informację pokazało jej Allegro), choć wg strony Allegro: https://allegro.pl/kampania/one/kurier?srsltid=AfmBOooQKwSP_JKqlBU4kOoR1TX8uqzsRGZYbYNEDt65HCOx0Lm55... - ta dostawa nie miała do niej prawa trafić tego samego dnia! Klientka musiałaby dokonać zakupu do 10:00... rozmowa z klientką nic nie dała, "Nie moja wina, że Allegro mi to udostępniło - z nimi sobie wyjaśniajcie"...  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   też rozłożycie ręce? Nie ma tu najmniejszej naszej winy, a negatywa dostaliśmy. Może tego negatywa Allegro na siebie weźmie?

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Kiki_Miki podeślij numer zamówienia. Zweryfikuję sprawę. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

Proszę bardzo: 774554276 (pomyłka) - tu nr zamówienia 2cb60d00-737d-11f0-9847-3d6d4fd13ab8

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Kiki_Miki usunęliśmy komentarz klienta. Odnosił się wyłącznie do przewidywanego czasu dostawy. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT rzuć okiem proszę ponownie, klientka znowu wystawiła negatywa do tego samego zamówienia i na ten sam temat. Dziękuję - czy jest sposób na to by zaprzestała swojej destrukcyjnej działalności? Dziękuję

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Kiki_Miki. Przykro mi, ale nie możemy usunąć komentarza. Nie narusza on naszych zasad, ani regulaminu. Jednak ze względu, że odnosi się do przewidywanego czasu dostawy - wykluczyliśmy komentarz z Twoich statystyk. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@Sa_nova przykro mi niezmiernie ale pozwolę sobie nie zgodzić się z tym co napisałaś jak i pozwolę sobie na opinię powyższego:

Po pierwsze: ocena negatywna NARUSZA WASZ (z naciskiem na WASZ) REGULAMIN, pkt 

" 11.14.

Spółka nie ingeruje w treści Opinii o Produkcie. W uzasadnionych przypadkach Spółka może usunąć taką treść albo uniemożliwić Kupującemu wystawienie Opinii o Produkcie, gdy:

a. odnosi się wyłącznie do innego Produktu niż oceniany,

b. nie dotyczy Produktu, a wyraża wyłącznie opinię na temat samej Transakcji i jej realizacji przez Sprzedającego (np. dostawy, obsługi klienta),....(..)"

ppkt. b to nie mój wymysł tylko cytat z WASZEGO regulaminu. Ocena negatywna wystawiona przez klientkę odnosi się TYLKO I WYŁĄCZNIE do dostawy, a dokładniej do wprowadzającej klientkę w błąd informacji, którą na aukcji umieściło ALLEGRO, a nie my.

2. Prosiłbym o poinformowanie mnie, co się zmieniło od dnia wczorajszego gdy @Syrena_zT uznaje nasze argumenty i zgodnie z regulaminem usuwacie ten negatyw, a dniem dzisiejszym gdzie już negatyw staje się zgodny z "zasadami i regulaminem". Co się zmieniło? Regulamin? Chyba powinniście wszystkich poinformować o zmianach? Zasady? Tu również wypadałoby poinformować "Społeczność"... Jesteście korpofirmą, gdzie powinny obowiązywać zasady i JEDEN regulamin, a nie uznaniowość admina czy osoby odpisującej na zgłoszenia. Tu zacytuję odpowiedź mailową na nasze zgłoszenie (kolejna "perełka"): 

'Widzę, że kupujący podkreślił w komentarzu kontakt z Państwem. Jest to część transakcji, której nie mogę w pełni sprawdzić. Zdaję sobie sprawę, że usunięcie tej oceny jest dla Państwa bardzo ważne, jednakże w tym przypadku nie mogę tego zrobić. Warto, aby podjęli Państwo bezpośredni kontakt z klientem. Dzięki temu klient może bardziej przychylnie podejść do zmiany oceny." Otóż.... w pierwszym zdaniu osoba pisząca odpowiedź wie, że kontakt był ale sugeruje "kontakt z klientem"....Nasz kontakt polegał na telefonie do klientki, a podczas rozmowy klientka poinformowała nas, że Allegro poinformowało klientkę, że dostanie produkt "dziś"", i to z Allegro mamy sobie wyjaśnić skąd taka informacja... Zwracam się więc do Ciebie @Sa_nova z prośbą o odpowiedź na pytanie: skąd informacja Allegro w aukcji, że klientka kupując o godzinie 12:56 otrzyma produkt tego samego dnia, jeśli regulamin i godziny graniczne to wykluczają? Sugerujecie nam kontakt z klientką, z naszej strony sugestia by to Allegro skontaktowało się z klientką i poinformowało ją, że to wina Allegro, że wprowadza klientów w błąd poprzez umieszczanie informacji niezgodnej z prawdą.

3. Przykro mi niezmiernie ale muszę stwierdzić, że Allegro łamie własne regulaminy kosztem sprzedawców. Brak w korporacji zasad jednomyślności, a każda decyzja to uznaniowość danego decydenta. Co innego pisze @Syrena_zT , tę decyzję zmienia @Sa_nova, a odpowiedzi na mailu przemilczę bo to już inny świat.

Kończąc - nie zgadzam się z negatywem, który otrzymaliśmy - to Allegro wprowadziło klientkę w błąd, nie my. Negatyw łamie regulamin Allegro ponieważ odnosi się tylko do dostawy i - jako taki - z automatu nie powinien być opublikowany. Allegro Kurier "dziś" - to Wasz sposób dostawy, który błędnie informuje klienta o swoich możliwościach (a raczej ich braku).

Dlaczego wprowadzony - przez Was - w błąd klient ukarał nas negatywem, za to, że go okłamaliście?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Kiki_Miki zacytowany punkt regulaminu odnosi się do opinii wystawionej do produktu, natomiast Twój wpis dotyczy oceny wystawionej sprzedającemu. Zasady dotyczące oceny sprzedającego znajdziesz w tym artykule oraz w regulaminie. 

Przed odpowiedzią skonsultowałam kwestię możliwości usunięcia komentarza, gdzie uwzględniłam, że wcześniej został on usunięty i otrzymałam informację, że wcześniejsze jego usunięcie było błędne, ponieważ komentarz nie naruszał zasad. To co mogliśmy tutaj zaproponować, to wykluczenie go ze statystyk - co już zrobiliśmy. 

Kwestię wyświetlania informacji o dostawie tego samego dnia przy tym zamówieniu, weryfikuję. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@Sa_nova 

Ocena sprzedającego:

" System ocen sprzedaży to platforma dla subiektywnych i suwerennych opinii kupujących o transakcji. Oprócz oceny sprzedaży kupujący mogą wystawiać również komentarze opisowe.

  1. Komentarz opisowy powinien zawierać:

    • opis przedmiotu transakcji (stan, zgodność z informacjami w ofercie)
    • opis przebiegu transakcji (czas wysyłki, obsługa kupującego)"

Już spieszę z wyjaśnieniem: klientka nie odnosiła się do przedmiotu transakcji, a jeśli chodzi o "przebieg transakcji" - tylko i wyłącznie do czasu dostawy, który wprowadza w błąd (czas wysyłki i obsługa kupującego bez zastrzeżeń). To informacja pochodząca od Allegro była powodem negatywa, na co wskazuje również klientka w rozmowie. Masz możliwość sprawdzenia informacji, o których tu piszę i wpisać na stronie informacyjnej o Allegro One Kurier https://allegro.pl/kampania/one/kurier?srsltid=AfmBOopR4gqWxPOc0GeMBT2enxGTTbRz6enm3IpHrtEDhxd6e3_Oh... wystarczy wpisać kod pocztowy klientki (jesteście w jego posiadaniu) i sprawdzić godziny graniczne. Klientka je przekroczyła i twierdzi, że tak wskazywało Allegro. Dlaczego wprowadzacie klientów w błąd na aukcjach?

oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@Sa_nova jeszcze jedna "perełka" od Allegro w najnowszym mailu:

"Rozumiem, że może to być dla Pana utrudnieniem, jednak w obecnej formie ocena nie narusza naszego regulaminu. Kupujący w ocenie wskazuje na kontakt z Panem "Sprzedajcy nie dotrzymal czasu dostawy. Tłumaczenie ze to wina kuriera allegro jest slaba", przez co nie mogę wykluczyć ani usunąć oceny. Z naszej strony nie podejmujemy również działań na ocenach na podstawie dyskusji z kupującym."

Tu już ręce opadają! W jednym mailu sugerujecie kontakt z klientem, a w kolejnym opierając się na tym, że "był kontakt z klientem" jest powodem do odmowy usunięcia negatywa?? To w końcu jak to jest - mamy się kontaktować z klientem i za to być dodatkowo ukaranym? Gdzie tu sens i logika? Powtarzam: klientka odmawia jakiejkolwiek rozmowy na ten temat bo informację o "dostawie dziś" powzięła z informacji od Allegro i z Allegro my mamy to sobie wyjaśnić... czekamy więc na wyjaśnienia.

Może w informacji dla klienta, że negatyw został usunięty ze względu na regulamin powinniście informować klienta, że "jeszcze nic straconego, zmień powód negatywnej oceny, a już jej nie usuniemy, sugerujemy zmianę powodu negatywa".... to takie proklienckie!

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT zdaje się ,że łonkurier z dostawą dzisiaj nie jest opcją wymaganą do smarka ...?

popraw mnie jeśli się mylę 

oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@mdrogeria nam on pomaga więc nie widzę w nim problemu, tu chodzi o to, że Allegro w informacjach wprowadza w błąd.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Kiki_Miki tak ..... pomaga , hmmm ... tylko w jakim celu otworzyłeś ten wątek ?😁

oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@mdrogeria żeby sobie z Tobą miło pogadać 😄

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Kiki_Miki czuję się zaszczycony , piszesz z innego konta , czy w ocenie oprócz oznaczonego kafelka o opóźnieniu jeszcze jest cokolwiek ?

oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@mdrogeria jest, informacja, że "nieterminowa dostawa" i tyle. "kowal zawinił a cygana powiesili" 😄

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Kiki_Miki no niby by się kwalifikowało , ale teraz tak ... usunąć nie usuną żeby klientowi na odcisk nie nadepnąć , mogą wykluczyć  ,jak to pierwszy w miesiącu to jest wykluczany automatycznie , a jak nie usuną to i tak będzie miał wpływ na średnią ocen .....kijowo ... no .. nie?

oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@mdrogeria jakby nie patrzyć (_;_) zawsze z tyłu. Kompletnie nie widzę tu naszej winy choć spodziewam się odpowiedzi typu "niestety nie możemy usunąć...." człowiek się stara, a tu jak krew w piach...

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Kiki_Miki Masz prawo odnieść się do oceny  ,zrób to tak żeby Ci ulżyło i zapomnij o wszystkim 

oznacz moderatorów
Kiki_Miki
#9 Pomysłodawca

@mdrogeria oczywiście nie omieszkam się odnieść (dzięki za info 🙂 ), niestety nie mogę się odnieść tak "by mi ulżyło", poczekam na info od @Syrena_zT i odpiszę, a później zapomnę choć gryźć mnie będzie.

oznacz moderatorów