anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One Punkt, Allegro One Box nie podjechał

Antykwarias
#9 Pomysłodawca#

Czy można się jakoś dowiedzieć kiedy będzie? 

oznacz moderatorów
58 ODPOWIEDZI 58

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ALCkow Widzę, że Twoją sprawą zajmuje się doradca. Proszę oczekuj na dalsze informacje drogą mailową. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#11 Animator#

Zaczęły się maile od klientów z pytaniem czy przesyłka będzie na jutro w boxie - może byście wygenerowali jakieś info dla klientów, że to wasza wina, jako Allegro bierzecie za to odpowiedzialność, a my możemy jedynie czekać i wierzyć, że UPS zatrudni nowych pracowników...

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#13 Ambasador#

Ja bym bardziej czekała, że Allegro przestanie nas zmuszać do korzystania z niedziałających usług "kurierskich"

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

systemowe nie odbieranie przesyłek sprowadzone do zgłaszania poszczególnych przypadków

to jest wymigiwanie się serwisu od odpowiedzialności

@Antykwarias @AGLOPRIMA2 radze w polu dodatkowym w zakładce dostawa dopisać

za działanie Allegro one odpowiada allegro - kupujący często zgłaszają złe działanie usługi

prosimy wybrać innych pewnych przewoźników

 

--------------------------------------------------------------------

Mi allegro po złożeniu reklamacji na działanie problematycznej u nas usługi Allegro DPD i problem z odbiorami - odpisało. że przewoźnik nie możliwości technicznych odbierania przesyłek w terminie i olało temat

tak działa serwis

 

oznacz moderatorów

Antykwarias
#9 Pomysłodawca#

Nie widzę u siebie takiej zakładki...

oznacz moderatorów

drekenzes
#16 Inspirator#

Mamy dopiero listopad, w grudniu to dopiero będą jaja......

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

No to super....

2 dni temu żeby zachować SMART dodałem do cenników dostaw Allegro One (odbiera UPS) i Allegro Kurier UPS. Nie dość, że są rozbieżności odnośnie sposobu pakowania przesyłek (co innego podaje Allegro, a co innego podaje UPS) to jeszcze wynikły takie "kwiatki"... Ciekawe, kto będzie odpowiadał za wystawiane przez kupujących negatywy i poobcinane gwiazdki w komentarzach.

oznacz moderatorów

drekenzes
#16 Inspirator#

@AGD-SERVICE Allegro już dodało zapis do zakładek, że za wszystko w pełni odpowiedzialny jest Sprzedawca.

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@drekenzes a sprzedawca może dodać zawsze zapis

że za działania allegro, ukrywanie informacji w zakładkach i jego regulaminy odpowiada allegro

oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#11 Animator#

@RED - masz taki tekst dodany? Mógłbyś pokazać jak to wygląda?

oznacz moderatorów

Antykwarias
#9 Pomysłodawca#

Antykwarias_0-1699443754122.png

Na razie dostałam taką informację. To odpowiedź na zapytanie z poniedziałku

Czy można czasowo wyłączyć tą opcję dostawy bez utraty smarta?

oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#11 Animator#

To jakieś **piiip**....e - spotkałem dziś kuriera z UPS, powiedział, że z tego co wie to jest szansa, że od poniedziałku coś ruszy, choć jak widzi jaki tam jest burdel to bardziej w poniedziałek za dwa tygodnie. 

oznacz moderatorów

drekenzes
#16 Inspirator#

@kroliczajamapl Jak ruszy Black Week, to UPS wszystko ogarnie. Jak mają za mało paczek, to robi się u nich burdel, którego nie mogą opanować.

Już rozumiem, dlaczego został wybrany na partnera przesyłek Allegro One.

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@drekenzes i będą odbiory przesyłek 4 razy dziennie

oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#11 Animator#

Wczoraj otrzymaliśmy informację, że kurier będzie dziś 9-15 po zaległe przesyłki - czy do kogoś z was już podjechał, czy to tylko kolejny mit?

oznacz moderatorów

Antykwarias
#9 Pomysłodawca#

U mnie sytuacja bez zmian. Nikt się ze mną nie kontaktował, kuriera też nie było. 

oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#11 Animator#

Cześć, czy ktoś od was podjechał po przesyłki?  U nas nadal nic  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Antykwarias
#9 Pomysłodawca#

Do mnie podjechał wczoraj. Na pytanie czy już wszystko będzie w porządku odpowiedział:  "jak widać" Tyle z najświeższych wiadomości. Na dziś też jest zamówiony, zobaczymy. 

oznacz moderatorów

BikeOutlet_pl
#10 Popularyzator#

Jeśli komuś pomoże, tu u nas nie ma problemów.
Mamy punkt Access Piont i kurier codziennie podjeżdża nawet 2× dziennie.
Adres: Zakopiaska 173, 30-435 Kraków
Także do czasu rozwiązania problemu można u nas nadawać przesyłki.
Nadanie do g. 15.00 ponoć gwarantuje podjazd.

oznacz moderatorów