Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy można się jakoś dowiedzieć kiedy będzie?
@ALCkow Widzę, że Twoją sprawą zajmuje się doradca. Proszę oczekuj na dalsze informacje drogą mailową.
Zaczęły się maile od klientów z pytaniem czy przesyłka będzie na jutro w boxie - może byście wygenerowali jakieś info dla klientów, że to wasza wina, jako Allegro bierzecie za to odpowiedzialność, a my możemy jedynie czekać i wierzyć, że UPS zatrudni nowych pracowników...
Ja bym bardziej czekała, że Allegro przestanie nas zmuszać do korzystania z niedziałających usług "kurierskich"
systemowe nie odbieranie przesyłek sprowadzone do zgłaszania poszczególnych przypadków
to jest wymigiwanie się serwisu od odpowiedzialności
@Antykwarias @AGLOPRIMA2 radze w polu dodatkowym w zakładce dostawa dopisać
za działanie Allegro one odpowiada allegro - kupujący często zgłaszają złe działanie usługi
prosimy wybrać innych pewnych przewoźników
--------------------------------------------------------------------
Mi allegro po złożeniu reklamacji na działanie problematycznej u nas usługi Allegro DPD i problem z odbiorami - odpisało. że przewoźnik nie możliwości technicznych odbierania przesyłek w terminie i olało temat
tak działa serwis
Nie widzę u siebie takiej zakładki...
Mamy dopiero listopad, w grudniu to dopiero będą jaja......
No to super....
2 dni temu żeby zachować SMART dodałem do cenników dostaw Allegro One (odbiera UPS) i Allegro Kurier UPS. Nie dość, że są rozbieżności odnośnie sposobu pakowania przesyłek (co innego podaje Allegro, a co innego podaje UPS) to jeszcze wynikły takie "kwiatki"... Ciekawe, kto będzie odpowiadał za wystawiane przez kupujących negatywy i poobcinane gwiazdki w komentarzach.
@AGD-SERVICE Allegro już dodało zapis do zakładek, że za wszystko w pełni odpowiedzialny jest Sprzedawca.
@drekenzes a sprzedawca może dodać zawsze zapis
że za działania allegro, ukrywanie informacji w zakładkach i jego regulaminy odpowiada allegro
@RED - masz taki tekst dodany? Mógłbyś pokazać jak to wygląda?
Na razie dostałam taką informację. To odpowiedź na zapytanie z poniedziałku
Czy można czasowo wyłączyć tą opcję dostawy bez utraty smarta?
To jakieś **piiip**....e - spotkałem dziś kuriera z UPS, powiedział, że z tego co wie to jest szansa, że od poniedziałku coś ruszy, choć jak widzi jaki tam jest burdel to bardziej w poniedziałek za dwa tygodnie.
@kroliczajamapl Jak ruszy Black Week, to UPS wszystko ogarnie. Jak mają za mało paczek, to robi się u nich burdel, którego nie mogą opanować.
Już rozumiem, dlaczego został wybrany na partnera przesyłek Allegro One.
@drekenzes i będą odbiory przesyłek 4 razy dziennie
Wczoraj otrzymaliśmy informację, że kurier będzie dziś 9-15 po zaległe przesyłki - czy do kogoś z was już podjechał, czy to tylko kolejny mit?
U mnie sytuacja bez zmian. Nikt się ze mną nie kontaktował, kuriera też nie było.
Cześć, czy ktoś od was podjechał po przesyłki? U nas nadal nic @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Do mnie podjechał wczoraj. Na pytanie czy już wszystko będzie w porządku odpowiedział: "jak widać" Tyle z najświeższych wiadomości. Na dziś też jest zamówiony, zobaczymy.
Jeśli komuś pomoże, tu u nas nie ma problemów.
Mamy punkt Access Piont i kurier codziennie podjeżdża nawet 2× dziennie.
Adres: Zakopiaska 173, 30-435 Kraków
Także do czasu rozwiązania problemu można u nas nadawać przesyłki.
Nadanie do g. 15.00 ponoć gwarantuje podjazd.