Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej."
No to pomagajcie 😉
Umowa podpisana, już wysyłane za pobraniem, ale Poczta Punkt (czy coś tego typu)
P.S. Mógłby być link do tego komunikatu a nie szukanie tematu przez półgodziny 😞
Pierwszy komunikat to był "Błąd przetwarzania. Ulica zawiera nieprawidłowe znaki" -guzik prawda, były tylko: ł i nawias, za to 38 znaków a przyjmuje 30. Dalej poszło aż komunikat "Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza lub usuń problematyczną paczkę." Ten komunikat przytoczyłem na początku .
nr oferty: 12300260399
fbaf2110-6416-11ed-83fe-7952e377fdfc
Jak masz umowę z PP to wyślij przez EN a nie przez to niedorobione WZA. Tam się wszystko sypie, usterka goni usterkę.
@NajlepszyComPL Sprawdź proszę, czy na swojej umowie własnej masz dostępną usługę "Pocztex Kurier 48" czy "Pocztex 2.0"
Wypisałem w EN, zauważyło, że Allegro, lecę na pocztę. U Was w: Dodaj numery przesyłek do zamówienia. Prześlemy je do kupującego mailem. po wpisaniu PX 607 306 524 6 wyświetla "Numer przesyłki jest niepoprawny", zobaczymy po nadaniu.
W EN nie ma "Pocztex Kurier 48" lecz "Pocztex 2.0"
W Allegro samo zassało nr przesyłki (PRZEWOŹNIK I NUMER PRZESYŁKI Poczta Polska
PX6073065246) ale PRZESYŁKA 1 Z 1 przy "Oczekuje na nadanie" nic się nie pojawiło. Jest natomiast już na https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=PX6073065246 Przy okazji widzę, że "Usługi komplementarne/dodatkowe: Nadanie przesyłki u kuriera" i "Pobranie", choć nadanie jest wyszarzone i mam zdefiniowany punkt pocztowy do nadań. Czy dziś wszystkie "systemy" coś piły? 🙂
WRÓĆ DO LISTY ZAMÓWIEŃ zadziałało za siódmym razem. Dotąd max. za czwartym.
Znowu **piiip**ycznie, pardon: identycznie. Czy za każdym razem muszę się łapać prawą ręką za lewe ucho?
Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.
Zam. 249d0620-6c99-11ed-b426-27bb204450af
@NajlepszyComPL Konsultowałam tę sprawę i przekazano mi, że w swojej umowie nie masz już aktywnej usługi Pocztex Kurier 48. W tej sutuacji musisz nadać przesyłkę poza naszym narzędziem.
Tak nadałem, tylko po co "trąbicie", że jesteście zintegrowani z Pocztą Polską, a gdy jest za pobraniem, to okazuje się, że jest dopisek o konieczności własnej umowy. Państwowa Poczta Polska daje sobie czas 48 godzin na kontakt doradcy/handlowca; w moim przypadku było to trzeciego dnia, a i tak jeszcze ktoś musiał to najpierw przygotować by następnego dnia jeszcze blisko 10 kwitów do wypełnienia, wydrukowanie, podpisania i zeskanowania (a potem i tak listem do 500g). Dobrze, że Klientka była cierpliwa. Czy podobnie jeszcze mnie czeka z innymi przewoźnikami?
pozdrAVIAm
WW
P.S. Wysyłam z Wami od końca sierpnia, umowa z PP podpisana 2 miesiące później i już coś jest nieaktualne?
Mogę liczyć na odpowiedź do 2 ostatnich pytań z 25-11-2022 18:46 ?
@NajlepszyComPL przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Informacje na temat konieczności dodania umów w przypadku przesyłek za pobraniem są zamieszczone np. tutaj, a także w każdym artykule dotyczącym Wysyłam z Allegro.
Jeśli chodzi o innych przewoźników i przesyłki nadawane za pobraniem, to bez umowy nadasz tylko pobraniowe przesyłki dla metod:
Warunki umowy określa przewoźnik, więc na ostatnie pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć.