anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Protect - naliczenie na saldzie

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

                 

Kupujący w listopadzie 2023 kupił u mnie produkt i złożył za pośrednictwem formularza zwrotów allegro reklamację. Ustosunkowałem się do tego w terminie, w dyskusji administrator przyznał nam rację pisząc, że sprzedawca miał prawo uznać reklamację jako bezzasadną (produkt jest w pełni sprawny), proponując zwrot z AP. Po czym dzisiaj allegro pisze, że w dyskusji podawałem zrzuty ekranu, iż niby "bez wiedzy kupującego odesłałem produkt do serwisu" i nie zwróciłem kupującemu pieniędzy (na jakiej podstawie)?  NIGDY w dyskusji nie zamieszczałem takiego załącznika. Kupującemu przesłałem w dyskusji jedyne to, że pomylił odstąpieni od umowy z reklamacją. AP dodało mi koszty do rachunku.

Kupujący nie odstąpił od umowy zawieranej na odległość. Dlaczego allegro w tak jawny sposób bezczelnie działa, na jakiej podstawie?

 

Numer zamówienia: 24c0a740-7b36-11ee-af7c-2d6afd25143c 

 

Ticket AP [753798-1705068538]     

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dlaczego wymyślacie takie bzdury które nigdy nie miały miejsca?

 

Zaraz pewnie dostanę odpowiedź - "widzę, że prowadzisz korespondencję" - otóż nie, nie prowadzę bo AP odesłało mnie do oficjalnego formularza kontaktu. W żaden sposób nie odnieśli się do moich pytań.

oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

acha - numer dyskusji 1c6ba432-4dae-4097-a611-3c5f6e7499f4

 

Proszę wskazać gdzie w dyskusji zamieściłem taki załącznik mówiący o tym, że "bez wiedzy kupującego odesłałem produkt do serwisu" 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Pewnie pomylili dyskusje- efekt otwarcia wielu okien naraz 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@GERANTZ-Technik kupujący złożył reklamacje czy tylko zgłosił zwrot? Co się stało z przedmiotem? 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

"bez wiedzy kupującego odesłałem produkt do serwisu"

- zgodnie z ustawą konsumencką i kodeksem cywilnym - odesłałeś produkt na swój koszt do niezależnej ekspertyzy, która będzie bezpłatna dla konsumenta

oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

Problem w tym, że my tego towaru nigdzie nie odsylalismy. Nie wiem skąd oni to wzięli. Jak tylko zadałem pytanie aby podali w dyskusji gdzie jest taki załącznik to od razu temat ucichł i podali tylko link do pomocy, ze mam tam pisać. Ale po co jeżeli sami do mnie napisali i już jest nadany ticket w tej sprawie (nie rozumiem po co mam zakładać nowy ticket i znów wszystko wałkować od nowa).

oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

Kupujący w formularzu zwrotu allegro zaznaczył opcje Reklamacja - inna wada bądź niezgodność towaru z umową i opisał wadę. Sprawdziliśmy to i produkt nie miał tej wady, był źle użytkowany. Napisaliśmy wiadomość do kupujacego, że reklamacja po rozpatrzeniu uzyskała status bezzasadnej potem drugi raz w dyskusji, a pracownik w dyskusji to potierdził.

Przedmiot jest u nas bo kupujący go jeszcze nie odebrał.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@GERANTZ-Technik Cześć. W której korespondencji otrzymałeś informację o zrzutach ekranu? 

oznacz moderatorów

GERANTZ-Technik
#8 Zapaleniec#

Ticket AP [753798-1705068538] i co dziwne sami do mnie napisaliście, a nawet nie zdążyłem do was napisać. Natomiast gdy odpisałem na tą wiadomość to w odpowiedzi dostałem link do kontaktu przez pomoc i tam mam wyjaśniać. Nie rozumiem tego. Proszę mi to wyjaśnić co tu się zadziało i przede wszystkim dlatego AP zostało doliczone jeżeli odrzuciłem reklamację kupującego w terminie co wasz pracownik potwierdził w dyskusji. Jak coś to jutro prześlę zrzuty ekranu. Dziękuję za pochylenie się nad problem bo z AP jeszcze mi nie odpisali i już chyba tego nie zrobią

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@GERANTZ-Technik Sprawdzę tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@GERANTZ-Technik Skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie. Prześlij nam dokumenty potwierdzające, że rozpatrzyłeś reklamację i towar wrócił do klienta. Następnie skorygujemy naliczone na Twoim koncie opłaty. 

oznacz moderatorów