Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Zajmuję się dropshippingiem i korzystam ze SkyShop. Wystawiłem sporo produktów masowo.
Ostatnio musiałem anulować 3 zamówienia i zwrócić pieniądze do klientów. Jakość mojej sprzedaży zaczęła spadać z każdym dniem, ponieważ te zamówienia są uwzględniane w ocenie "wysyłka w terminie" i "numery przesyłek uzupełnionych w terminie"
Jest możliwość, żeby te zamówienia nie były brane pod uwagę w jakości sprzedaży?
Opisy sytuacji z danych zamówień:
1. Przedmiot którego nie mogłem sprzedać ze względu na brak kasy fiskalnej.
2. Problemy z opisem produktu - rękawice. Na allegro produkt zawierał 10 sztuk (paczka), ale skyshop podał cenę za 1 sztukę, a nie za 10. Klient kupił 9 produktów. Myślał, że za tą cenę dostanie 90 sztuk rękawic. Wyjaśniłem kupującemu sytuację i po prostu zwróciłem wpłatę.
3. Problem z aktualizacją ceny przez skyshop. Zwróciłem wpłatę, ponieważ byłbym stratny na tej transakcji. Po prostu zwróciłem wpłatę klientowi.
We wszystkich przypadkach szybko dokonałem zwrotu i od razu poinformowałem klientów, że niestety nie mogę zrealizować zamówienia.
Czy można na to wpłynąć, żeby nie odejmowano mi punktów w jakości sprzedaży przez te zamówienia? Zwroty były dokonane w ten sam dzień i od razu status ustawiłem na anulowane. Proszę o odpowiedź co można z tym zrobić. Z góry dziękuję 😉
@SzumiSzop Podaj numery tych zamówiń. Skonsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem.
46c25d70-7f23-11ee-81a0-bf9420838c22
67e66610-7fa8-11ee-8d98-5f8598051501
fb8da000-7ff2-11ee-8d27-0d5f049e
80b7
@SzumiSzop Niestety otrzymałam informację, że tych zamówień nie możemy wykluczyć ze statystyk. Wskazane przez Ciebie powody nie są wystarczające, żebyśmy mogli podjąć takie działanie.