anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie opłaconych zamówień - wpływ na jakość sprzedaży

SzumiSzop
#7 Wielbiciel#

Witam!

 

Zajmuję się dropshippingiem i korzystam ze SkyShop. Wystawiłem sporo produktów masowo. 

Ostatnio musiałem anulować 3 zamówienia i zwrócić pieniądze do klientów. Jakość mojej sprzedaży zaczęła spadać z każdym dniem, ponieważ te zamówienia są uwzględniane w ocenie "wysyłka w terminie" i "numery przesyłek uzupełnionych w terminie"

Jest możliwość, żeby te zamówienia nie były brane pod uwagę w jakości sprzedaży?

Opisy sytuacji z danych zamówień:

1.  Przedmiot którego nie mogłem sprzedać ze względu na brak kasy fiskalnej. 

2. Problemy z opisem produktu - rękawice. Na allegro produkt zawierał 10 sztuk (paczka), ale skyshop podał cenę za 1 sztukę, a nie za 10. Klient kupił 9 produktów. Myślał, że za tą cenę dostanie 90 sztuk rękawic. Wyjaśniłem kupującemu sytuację i po prostu zwróciłem wpłatę.

3. Problem z aktualizacją ceny przez skyshop. Zwróciłem wpłatę, ponieważ byłbym stratny na tej transakcji. Po prostu zwróciłem wpłatę klientowi. 

 

We wszystkich przypadkach szybko dokonałem zwrotu i od razu poinformowałem klientów, że niestety nie mogę zrealizować zamówienia.

 

Czy można na to wpłynąć, żeby nie odejmowano mi punktów w jakości sprzedaży przez te zamówienia? Zwroty były dokonane w ten sam dzień i od razu status ustawiłem na anulowane. Proszę o odpowiedź co można z tym zrobić. Z góry dziękuję 😉

 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SzumiSzop Podaj numery tych zamówiń. Skonsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

SzumiSzop
#7 Wielbiciel#

@nat_not 

46c25d70-7f23-11ee-81a0-bf9420838c22

 

67e66610-7fa8-11ee-8d98-5f8598051501

 

fb8da000-7ff2-11ee-8d27-0d5f049e

80b7

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SzumiSzop Niestety otrzymałam informację, że tych zamówień nie możemy wykluczyć ze statystyk. Wskazane przez Ciebie powody nie są wystarczające, żebyśmy mogli podjąć takie działanie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów