anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie opłaconych zamówień - wpływ na jakość sprzedaży

SzumiSzop
#7 Wielbiciel#

Witam!

 

Zajmuję się dropshippingiem i korzystam ze SkyShop. Wystawiłem sporo produktów masowo. 

Ostatnio musiałem anulować 3 zamówienia i zwrócić pieniądze do klientów. Jakość mojej sprzedaży zaczęła spadać z każdym dniem, ponieważ te zamówienia są uwzględniane w ocenie "wysyłka w terminie" i "numery przesyłek uzupełnionych w terminie"

Jest możliwość, żeby te zamówienia nie były brane pod uwagę w jakości sprzedaży?

Opisy sytuacji z danych zamówień:

1.  Przedmiot którego nie mogłem sprzedać ze względu na brak kasy fiskalnej. 

2. Problemy z opisem produktu - rękawice. Na allegro produkt zawierał 10 sztuk (paczka), ale skyshop podał cenę za 1 sztukę, a nie za 10. Klient kupił 9 produktów. Myślał, że za tą cenę dostanie 90 sztuk rękawic. Wyjaśniłem kupującemu sytuację i po prostu zwróciłem wpłatę.

3. Problem z aktualizacją ceny przez skyshop. Zwróciłem wpłatę, ponieważ byłbym stratny na tej transakcji. Po prostu zwróciłem wpłatę klientowi. 

 

We wszystkich przypadkach szybko dokonałem zwrotu i od razu poinformowałem klientów, że niestety nie mogę zrealizować zamówienia.

 

Czy można na to wpłynąć, żeby nie odejmowano mi punktów w jakości sprzedaży przez te zamówienia? Zwroty były dokonane w ten sam dzień i od razu status ustawiłem na anulowane. Proszę o odpowiedź co można z tym zrobić. Z góry dziękuję 😉

 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SzumiSzop Podaj numery tych zamówiń. Skonsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SzumiSzop
#7 Wielbiciel#

@nat_not 

46c25d70-7f23-11ee-81a0-bf9420838c22

 

67e66610-7fa8-11ee-8d98-5f8598051501

 

fb8da000-7ff2-11ee-8d27-0d5f049e

80b7

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SzumiSzop Niestety otrzymałam informację, że tych zamówień nie możemy wykluczyć ze statystyk. Wskazane przez Ciebie powody nie są wystarczające, żebyśmy mogli podjąć takie działanie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów