Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem z wypłacenie środków z Przelewy24, PayU przeszło normalnie
Witam , mam ten sam problem.
@zarbau czy problem nadal występuje? Nie widzę u Ciebie dostępnych środków do wypłaty.
@SirRobbins @oprecyzuj proszę, na czym polega problem. Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie?
@SirRobbins konsultuję Twoje zgłoszenie. Proszę o chwileczkę cierpliwości. 🙂
Problem Rozwiązany, Pozdrawiam
Nie chcąc tworzyć nowego tematu w identycznej sprawie proszę o pomoc z automatycznym anulowaniem wypłat z Przelewy24, od kilku dni niema możliwości wypłaty środków, ani automat ani manualny sposób nie działa. PayU działa normalnie.
@MED_PRA_mp_pl Konsultuję tę sprawę.
@MED_PRA_mp_pl Dostałam informację, że przyczyną problemu jest liość znaków w polu z nazwą odbiorcy. Funkcjonuje ograniczenie do 100 znaków. Jeżeli jest wpisywana dłuższa nazwa, system nie przyjmie zlecenia wypłaty. Operator Przelewy24 sugeruje wpisanie krótszej nazwy.