Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Ustawiłem w opcjach swojej oferty dzień na wysyłkę. Niestety nie udało mi się wysłać paczki w tym czasie. I klient chce anulować zakup. Ja to doskonale rozumiem, i taki zakup też chciałbym anulować. Jak mogę to zrobić, na przykład po przez opcję zwrot prowizji? Gdzie znajdę taką opcję?
@PetarDoda Najpierw musisz zlecić zwrot środków kupującemu. Dopiero potem możesz ubiegać się o zwrot prowizji. W zakładce "zamówienia" przy odpowiednim zamówieniu wybierz opcję "zwróć wpłatę".
Proszę Panią, znalazłem opcję "zwróć wpłatę", tylko, że nie mam żadnych środków w przelewach24. Co w takiej sytuacji? Skąd wezmą się środki na zwrot wpłaty kupującemu?
@PetarDoda W takim wypadku możesz zasilić konto Allegro Finanse. Proszę, zapoznaj się z tym artykułem. Tam jest wszystko opisane krok po kroku. 🙂
To musisz tam wpłacić.
Najpierw kupujący musi anulować zakup, jeżeli jest to niemożliwe, musi zgłosić zwrot.
Dopiero wtedy zlecasz zwrot wpłaty kupującemu i na sam koniec robisz zwrot prowizji.
@PetarDoda Klient może anulować, jeśli jeszcze nie wygenerowałeś przesyłki do tego zamówienia. W przeciwnym wypadku musi zgłosić zwrot.
W oby wypadkach zwracasz wpłatę, najlepiej tą samą drogą jak przyszła, czyli przez Allegro. Potem klikasz "zwrot prowizji" i jako powód podajesz "anulowanie przez kupującego". Przycisk do zwrotu prowizji znajdziesz w szczegółach zamówienia w menu"akcje"
Czyli, czy ja dobrze rozumiem. Czekam, aż klient anuluje transakcje - nie wygenerowałem przesyłki do tego zamówienia. Dopiero później zwracam wpłatę, poprzez opcję zwrot wpłaty?
@PetarDoda Tak by było najprościej. Dzisiaj miałem podobną sytuację, klient kupił, zapłacił, ale po 2-3 godzinach się rozmyślił - i anulował. Wtedy zwróciłem wpłatę przez Allegro, i teraz czekam na zwrot prowizji.
Napisz do klienta, żeby kliknął anulowanie ze swojej strony. No, chyba że termin minął (tu akurat pomoc Allegro jest nieprecyzyjna). Wtedy niech podeśle mailem odstąpienie od umowy, a Ty zwrócisz wpłatę
Bo ja mam opcję zwrot wpłaty, ale mam czekać, aż klient anuluje? Allegro tego nie odnotuje, że zwróciłem wpłatę?
Klient napisał, że nie może anulować zakupu.
Dostałem właśnie zdjęcie od klienta. Na zdjęciu widnieje, że klient nie może skorzystać z opcji zwrot zakupu - sprzedający nie określił jak dokonać zwrotu. Klient ma skontaktować się ze sprzedającym. Co w takiej sytuacji? Naprawdę, dziękuję za pomoc.
@PetarDoda Jeśli się już nie da anulować, to zrób zwrot wpłaty - tak jak napisała @w_kiwi Może pomoże, co dalej 😺