Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Proszę o anulowanie zakupu. Klient nie ma takiej możliwości fbddc930-f484-11ed-95af-39765f353657
Dziękuję @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Twojczysty_dom Możliwe, że wystarczy sama zmiana statusu zamówienia na NOWE i usunięcie ewentualnego numeru przesyłki (mogę się mylić).
W innym wypadku niech kupujący kliknie ZWROT.
Status zmieniony na NOWE. Kupujący w dalszym ciągu nie ma możliwości anulowania zakupu. U niego widnieje jako w przygotowaniu. Nadal proszę o anulowanie zamówienia @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Twojczysty_dom Allegro chyba nie ma możliwości anulowania.
Zakup na fakturę?
Bez faktury.
@Twojczysty_dom Niech klient kliknie zwrot. Innej możliwości nie ma.
Dziękuję za pomoc. Jednak czy ktoś z moderatorów może potwierdzić, że tak jest? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
w korpo to czas przerwy śniadaniowej
na zdalnym czas na zakupy w spożywczym ...
...a na poważnie ! Kupujący ni szydło nie mogą przejść normalnie przez procedurę rezygnacji, anulowania błędnego zakupu, czy jak to się tam po stronie kupującego nazywa.
Dzwonią, że polegli. Kupili coś źle i nie mogą się wycofać. Jakieś bzdurne hasła czy opcje.