Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam
Chciałam się dowiedzieć, dlaczego u niektórych sprzedających jest możliwość anulowania zamówienia a u niektórych jest tylko zwrot zakupu i na pieniądze czeka się tydzień, jak paczka wróci?
@Client:115374147 Odpowiedź jest prosta, firmy mają automatyczne odpowiedzi przez BOTy że dokonałeś zakupu i automatycznie zmienia się status zamówienia i blokuje to anulowanie ale jak klikniesz zwrot a sprzedajacy nie wysłał to nie powinien wysyłać towaru, także brak anulowania jest jak towar nie podlega zwrotu- tu zakup od prywatnego.
Chciałam kilka minut po zakupie anulować i nie było zmienionego statusu zamówienia na w przygotowaniu, jak napisałam do sprzedającego to nie chciał anulować
@Client:115374147 Sprzedający nie może anulować zamówień. Jeśli nie ma opcji anulowania, to zgłoś zwrot.