anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria DPD

MAMY ROZWIĄZANIE!
ZumiSklep-Outlet
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Hej, jest jakaś awaria w DPD? Od dobrej godziny próbujemy wejść w Import Allegro na DPD online, jednak kończy się to "Błędem Serwera". Sprawdzane na kilku przeglądarkach, także w incognito oraz na dwóch kontach.

dpd blad.png

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ZumiSklep-Outlet nie mamy innych zgłoszeń dotyczących tego problemu. Czy kontaktowaliście się z pomocą DPD

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Potwierdzam też miałem ten problem (import Allegro) ale na szczęście miałem tylko 2 paczki i wpisałem dane ręcznie. Teraz chyba już działa normalnie.

oznacz moderatorów