anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd po stronie DHL - automat nadał błędny status

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Dzień dobry @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  miałam dzisiaj następującą sytuację.

Chciałam nadać paczkę Klienta w automacie DHL. Skanując kod listu przewozowego otworzył się box w którym była już jakaś paczka. Zamknęłam box i spróbowałam ponownie zeskanować kod mając nadzieję, że system wychwyci problem i otworzy kolejną - pustą. Tak się nie stało.
Próbowałam następnie nadać paczkę z poziomu punktu DHL, ale system zaczytywał list jako już nadany. Finalnie zadzwoniłam na infolinię na której obiecano mi, że w ciągu kilku minut sprawa zostanie załatwiona, a ja będę mogła anulować przesyłkę i wygenerować nowy list przewozowy - dzięki czemu nie będę pokrywała opłaty za drugą paczkę.
Właśnie minęła piąta godzina i do tej pory stary numer paczki widnieje jako 'w drodze'. Chcąc jak najszybciej zrealizować zamówienie chwilę temu wydrukowałam nowy list, dzięki czemu będę mogła nadać paczkę w punkcie. Teraz pytanie, skoro usunęłam poprzednią paczkę z systemu Allegro, mimo tego, że widniała jako 'w drodze', to czy naliczane są mi koszta, które pokryją kolejną paczkę?
Nie uśmiecha mi się płacić za błędy po stronie operatora i mam nadzieję, że administracja Allegro prośbę uwzględni. Mogę udostępnić zrzuty zamówienia, śledzenie paczki i jak już w końcu otrzymam obiecanego maila od DHL mogę przesłać jego treść jako potwierdzenie tego o czym wyżej piszę.

Bardzo proszę o szybką odpowiedź, pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia decyzja nie należy do mnie, natomiast jeśli tak jak piszesz otrzymamy informację od przewoźnika, który uzna Twoją reklamację, będziemy mogli wykonać korektę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów