Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ miałam dzisiaj następującą sytuację.
Chciałam nadać paczkę Klienta w automacie DHL. Skanując kod listu przewozowego otworzył się box w którym była już jakaś paczka. Zamknęłam box i spróbowałam ponownie zeskanować kod mając nadzieję, że system wychwyci problem i otworzy kolejną - pustą. Tak się nie stało.
Próbowałam następnie nadać paczkę z poziomu punktu DHL, ale system zaczytywał list jako już nadany. Finalnie zadzwoniłam na infolinię na której obiecano mi, że w ciągu kilku minut sprawa zostanie załatwiona, a ja będę mogła anulować przesyłkę i wygenerować nowy list przewozowy - dzięki czemu nie będę pokrywała opłaty za drugą paczkę.
Właśnie minęła piąta godzina i do tej pory stary numer paczki widnieje jako 'w drodze'. Chcąc jak najszybciej zrealizować zamówienie chwilę temu wydrukowałam nowy list, dzięki czemu będę mogła nadać paczkę w punkcie. Teraz pytanie, skoro usunęłam poprzednią paczkę z systemu Allegro, mimo tego, że widniała jako 'w drodze', to czy naliczane są mi koszta, które pokryją kolejną paczkę?
Nie uśmiecha mi się płacić za błędy po stronie operatora i mam nadzieję, że administracja Allegro prośbę uwzględni. Mogę udostępnić zrzuty zamówienia, śledzenie paczki i jak już w końcu otrzymam obiecanego maila od DHL mogę przesłać jego treść jako potwierdzenie tego o czym wyżej piszę.
Bardzo proszę o szybką odpowiedź, pozdrawiam
@Alora-Hurtownia decyzja nie należy do mnie, natomiast jeśli tak jak piszesz otrzymamy informację od przewoźnika, który uzna Twoją reklamację, będziemy mogli wykonać korektę.