anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie zgłoszony zwrot towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam

Klient zgłosił zwrot towaru, wczoraj przyszła paczka jednak okazało się że klient przysłał do nas nie nasz produkt. Po kontakcie telefonicznym z klientem w celu wyjaśnienia sytuacji okazało się, że towar przysłany do nas miał być odesłany do innej firmy i to tam klient miał zgłosić zwrot. 

Towar dziś odsyłam do klienta, pytanie tylko co mam zaznaczyć przy odmowie zwrotu wpłaty kupującemu (zwrot numer N0JN/2024) skoro to kupujący się pomylił i zgłosił zwrot nie tam gdzie powinien?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@WarsztatNadruku Cześć, technicznie rzecz biorąc jeszcze nie wydajesz decyzji zwrotowej, ponieważ nie otrzymałeś właściwego towaru. Z decyzją zwrotową wstrzymaj się do czasu otrzymania swojego towaru. 

oznacz moderatorów
WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@ko_alka 

W rozmowie z klientem otrzymałam informację, że klient w ogóle kliknął zwrot nie tam gdzie powinien. Więc do mnie finalnie nic nie będzie zwracał. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@WarsztatNadruku Aha, w ten sposób 🙂 Zatem wybierz odmowę zwrotu środków

ko_alka_0-1704880436064.png

 

oznacz moderatorów