Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Klient zgłosił zwrot towaru, wczoraj przyszła paczka jednak okazało się że klient przysłał do nas nie nasz produkt. Po kontakcie telefonicznym z klientem w celu wyjaśnienia sytuacji okazało się, że towar przysłany do nas miał być odesłany do innej firmy i to tam klient miał zgłosić zwrot.
Towar dziś odsyłam do klienta, pytanie tylko co mam zaznaczyć przy odmowie zwrotu wpłaty kupującemu (zwrot numer N0JN/2024) skoro to kupujący się pomylił i zgłosił zwrot nie tam gdzie powinien?
@WarsztatNadruku Cześć, technicznie rzecz biorąc jeszcze nie wydajesz decyzji zwrotowej, ponieważ nie otrzymałeś właściwego towaru. Z decyzją zwrotową wstrzymaj się do czasu otrzymania swojego towaru.
W rozmowie z klientem otrzymałam informację, że klient w ogóle kliknął zwrot nie tam gdzie powinien. Więc do mnie finalnie nic nie będzie zwracał.