Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Działam przez Baselinker, klient wybrał metodę dostawy na Allegro Kurier UPS Pobranie.
Baselinker wyrzucił mi takie komunikat na czerwono:
Szukałem miejsca w Allegro, gdzie mogę to dodać lub zmienić, ale jedyne miejsce jakie znalazłem to Ustawienia wypłat: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-wyplat , ale tam mam już konto dodane, które obsługuje wypłaty i działa od kilku lat.
W czym może być problem i jak mogę go rozwiązać, aby móc bez przeszkód korzystać z tej formy dostawy?
Tu już o tym problemie ktoś pisał dziś. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Off-Road_Moto Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Podaję numer: eaa0bd10-2096-11ee-bb90-4b37b7aac391 , w efekcie poszło UPSem z zewnętrznej umowy, ale fajnie byłoby ustalić czemu tak się dzieje, bo może my czegoś nie widzimy a to proste.
@Off-Road_Moto Przekazałam tę sprawę do konsultacji.
@Off-Road_Moto Dostałam informację, że w Ustawieniach wypłat powinieneś dodać IBAN (PL). Wtedy problem nie powienien się powtórzyć.
podbijam temat
próbowałem przed chwilą dodać przesyłkę Allegro Kurier DPD pobranie z poziomu BL i pojawił się problem
Wybrana metoda dostawy wymaga podania zweryfikowanego, polskiego numeru iban (COD_IBAN_NOT_VERIFIED additionalServices)
(#NP5)
do dzisiaj nie było żadnego problemu, w BL numer konta wpisany, na Allegro też
@SZMIGIEL_DACHY i po wprowadzeniu numeru IBAN (PL) dalej wytaskuje ten komunikat?
tak, nic nie zmieniałem w ustawieniach, do dzisiaj nie było problemów z pobraniami
@SZMIGIEL_DACHY IBAN musi być wpisany tutaj, w Ustawieniach wypłat.
@nat_notjest wpisany od dawna
@SZMIGIEL_DACHY Podaj numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszony problem.
@SZMIGIEL_DACHY Proszę Cię jeszcze, żebyś napisał czy masz taki sam numer rachunku podany w Baselinkerze i w Allegro.
tak, taki sam, nic nie zmieniałem, nadaję przesyłki za pobraniem i do dzisiaj nie było problemów więc to nie u mnie jest problem
@SZMIGIEL_DACHY Przekazano mi, że przesyłany numer rachunku nie ma poprawnego IBAN-u. Jeśli więc w ustawieniach Allegro jest poprawnie, to musisz zmienić ustawienia w Baselinkerze.
ale ja w BL też nic nie zmieniałem
@SZMIGIEL_DACHY Może w ostatnim czasie (od czerwca) nie miałeś żadnych przesyłek pobraniowych do nadania?
9.07, 16.07, 12.06 kurier inpost pobranie
12.06, 17.06 dpd pobranie
U mnie pomogło poprawienie konta na IBAN w Baselinkerze, więc proponuję tam zajrzeć.