Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć ile może trwać bezpodstawna blokada konta ? Sprawa dotyczy zgłoszenia
Straciliśmy już kilku klientów przez to bezpodstawne działanie.
O blokadzie środków to tu krążą legendy już, wczoraj tu opisywał forumowicz że należy iść na Policję itd, ale inni piszą ze mają te śrdoki zablokowane nawet...latami.
Środki muszą wypłacić jeżeli należą już do sprzedającego , regulamin allegro nie jest nadrzędną formą zapisu prawnego nad KC itd .
Nie jestem tego taki pewien.
trzeba czekać ale czas licz w tygodniach 😞
Co do jakości faktycznie nie jest najlepsza, temu nie ma co zaprzeczać. Wynika to tylko i wyłącznie z 2 negatywnych komentarzy. Kupujący niestety nie śpieszą się z wystawianiem pozytywnych ocen.
Jaka jest minimalna średnia ocen by zechcieli odblokować ? Obecnie wynosi 71,4 %
Dział Bezpieczeństwa to chyba stan umysłu... Spełniliśmy każde ich żądanie, poprawa jakości też znacząco się poprawiła.... Kupujący dostali swoje paczki
A Ci dalej swoje
Teraz allegro przetrzymuje kilkadziesiąt tysięcy które są już środkami firmowymi, paczki zostały dostarczone. To już jest jawne przywłaszczenie
Czy ktoś ma jeszcze pomysł jak odblokować konto ?
Może musisz im się przypomniec
pewnie nie wchodzą codziennie patrzeć jak ci się zmieniają parametry
napisz że masz poprawę jakości i podbierane paczki i niech jeszcze raz przejrzą konto
Przypominam się im od 4 dni, powołują się na artykuł 2.12
To stój twardo że warunki są spełniona i prosisz o ponowną werfyfikqxje
Dzwonię też po klientach, z pytaniem czy wszystko się zgadza. Jakość sprzedaży idzie do góry 😉
Czy jest jakaś opcja ominięcia działu bezpieki ? Zgłoszenie sprawy gdzieś wyżej
Nie ma
alr tu musisz naprawdę czekać oni są wolni
Tak tylko ani nie mogę zrobić zakupów pomimo że warunki są spełnione..... Każdy klient dostał paczkę
Sprzedaż to już szkoda słów bo tracimy klientów, już na chwilę obecną straciliśmy obrót powyżej 20 k
Oni muszą po prostu z powrotem usiąść do sprawy
Udało się rozwiązać sprawę lecz musiał nas wspomóc nasz dział prawny. Aczkolwiek tak jestem pozytywnie zaskoczony, że dział bezpieczeństwa przyjął nasze argumenty. Także jednak idzie się z nimi porozumieć tylko trzeba mieć konkretne argumenty
Część. Proszę o kontakt mam ten sam problem. Proszę o maila na [edytowano]
"PerfumLab", czy uporałeś się z problemem?...ponieważ mam podobny.
Mógłbyś napisać coś więcej?
@MULTI-FARM odszukaj proszę na swojej skrzynce e-mail wiadomość od nas o tytule "odpowiedź na zgłoszenie nr "49242143"" z dnia 4 lutego i skorzystaj z opcji "odpowiedz".