Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć ile może trwać bezpodstawna blokada konta ? Sprawa dotyczy zgłoszenia
Straciliśmy już kilku klientów przez to bezpodstawne działanie.
trzeba czekać ale czas licz w tygodniach 😞
Co do jakości faktycznie nie jest najlepsza, temu nie ma co zaprzeczać. Wynika to tylko i wyłącznie z 2 negatywnych komentarzy. Kupujący niestety nie śpieszą się z wystawianiem pozytywnych ocen.
Jaka jest minimalna średnia ocen by zechcieli odblokować ? Obecnie wynosi 71,4 %
Dział Bezpieczeństwa to chyba stan umysłu... Spełniliśmy każde ich żądanie, poprawa jakości też znacząco się poprawiła.... Kupujący dostali swoje paczki
A Ci dalej swoje
Teraz allegro przetrzymuje kilkadziesiąt tysięcy które są już środkami firmowymi, paczki zostały dostarczone. To już jest jawne przywłaszczenie
Czy ktoś ma jeszcze pomysł jak odblokować konto ?
Może musisz im się przypomniec
pewnie nie wchodzą codziennie patrzeć jak ci się zmieniają parametry
napisz że masz poprawę jakości i podbierane paczki i niech jeszcze raz przejrzą konto
Przypominam się im od 4 dni, powołują się na artykuł 2.12
To stój twardo że warunki są spełniona i prosisz o ponowną werfyfikqxje
Dzwonię też po klientach, z pytaniem czy wszystko się zgadza. Jakość sprzedaży idzie do góry 😉
Mamy analogiczną sytuację.
Mało tego allegro zablokowało nam środki na Allegro Finanse, przez co nie możemy dokonywać należnych zwrotów kupującym, co wzmaga niezadowolenie klienta.
Allegro ładuje sprzedających w niezłe bagno, pozwala i wspiera hejt wobec sprzedającego. Wymaga kultury wypowiedzi względem kupującego, ale pozwala na obrzucanie błotem sprzedającego.
Allegro nie reaguje na prośby o pomoc w rozwiązaniu sytuacji spornych z kupującym, zawsze staje po jego stronie bez względu na fakty.
W związku z blokadą ogromnej kwoty na allegro finanse nie jestem w stanie zapewnić płynności finansowej spółki bez naruszenia regulaminu, który i tak nie chroni sprzedającego. Tym samym nie mam możliwości wziąć z kieszeni środków, by oddać klientom za zwroty.
Allegro umywa ręce, mówi, że ma prawo blokady, bo są to jakieś środki na "pobrania" co jest absurdalne, bo wartość pobrań jest dużo niższa.
Takimi działaniami skazuje sprzedającego na naruszenie regulaminu, co chwilę dostaję ostrzeżenia o braku zwrotu kupującym.
Nie lepiej poczekać aż zrealizujesz wypłate a potem wysyłać towar ? Wiadomo dwa dni do tyłu z wysyłką ale można sobie dowolnie ustawić termin. Jak nie ma kasy to po prostu anulujesz aukcje , zwrot i po problemie.
Dział Bezpieki na to nie pozwala z reguły 😉 jeżeli jest się początkującym sprzedawcą
to nie tak - kupujący opłacił towar, my go wysłaliśmy. W tzw. międzyczasie allegro zablokowało nam możliwość wypłaty środków, więc zostały na saldzie.
następnie przenieśli większość na allegro finanse.
Klienci dokonują zwrotu towaru, więc muszę oddać im pieniądze - tylko nie mam z czego, bo przejęło je allegro - twierdząc, ze ma do tego prawo. To jest chore
Tu trzeba oddzielić dwie sprawy . Środki wpłacone przez klientów za wysłany towar są twoją własnością i nikt nie może tego kwestionować. Druga sprawa to jest kwestia reklamacji, zwrotów. Jak masz sklep stacjonarny to klient który chce zwrotu nie może tak po prostu przyjść do tego sklepu i sam wziąść pieniążki z kasy sklepu...Logiczne jest też że aby coś oddać musisz to dostać , jak nie dostałeś to nie możesz oddać. Niestety tak się dzieje gdy prawo własności nie jest respektowane a jego znaczenie rozmywane. Bo te $$$ są jakby troche twoje ale nie do końca , a może ktoś trzeci sie nimi zaopiekuje. No cóż kiedyś własność prywatną nacjonalizowali a dzisiaj blokują i zamrażają ; historia się powtarza 😀