Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Kilka dni temu moje konto zostało bez powodu zablokowane. Poproszono mnie o dokumenty tożsamości i potwierdzenie, że mam oferowany towar. Wysłałem je trzy razy, dokładnie tak, jak w instrukcji: kolorowe zdjęcia, widoczne narożniki, wszystko jak należy.
Co dostałem w odpowiedzi? Za każdym razem kopiuj-wklej z prośbą o te same dokumenty. Do tego w jednej wiadomości byłem „Panem”, w kolejnej „Panią” – mimo że na dokumentach wszystko widać wyraźnie. Czyli nikt nawet nie otworzył zdjęć.
W piątek i sobotę support odpisywał mi normalnie, ale na drugim koncie mailowym, gdzie miałem starą sprawę blokady innego konta. Tam wszystko poszło jakoś do przodu. Tymczasem weryfikacja moich dokumentów ograniczała się do gotowych formułek, żadnego sprawdzenia załączników.
W sobotę po wielokrotnym spamie na drugim koncie i prośbie o odpisanie w kwestii żałowanego konta dostaję wiadomość, że dokumenty zostaną zweryfikowane w najbliższym dniu roboczym. Dziś jest poniedziałek, wiadomość z samego rana i dalej cisza. Konto dalej zablokowane, wypłaty wstrzymane, zero konkretów.
Najbardziej absurdalne: trzy razy prosili o te same dokumenty, mimo że je już mieli, i ciągle wysyłają automatyczne formułki zamiast realnej weryfikacji. Weryfikacja tych danych zajmuje kilka minut, zamiast tego woleli odpisywać mi na drugim koncie chyba z 10 razy, ze tutaj mogą pisać tylko w kwestii tego konta, a nie drugiego.
Podsumowując: grudzień, najlepszy czas sprzedażowy, a ja stoję w miejscu przez brak reakcji i powtarzające się, bezsensowne prośby o dokumenty.
Mam nadzieję, że jeśli ktoś z Was będzie w podobnej sytuacji, łatwiej będzie domagać się konkretnej odpowiedzi.
Cześć, @Mivoo. Którego dokładnie zgłoszenia mailowego to dotyczy?
Widzę, że w korespondencji na temat blokady (numer 56846597) tylko raz poprosiliśmy Cię o przesłanie zdjęć. W tej samej korespondencji mailowej doradca napisał, że dołożymy wszelkich starań, aby w najbliższym dniu roboczym (czyli dzisiaj) zweryfikować podesłane dokumenty.
Muszę prosić Cię o jeszcze chwilę cierpliwości - sprawa już trafiła do odpowiedniego zespołu i poprosiłam o potraktowanie Twojego zgłoszenia priorytetowo.
nie, najpierw otrzymałem maila w którym kazaliście to zrobić, na co w formularzu wysłalem pliki, odpowiedzią na to była wiadomość "Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Wypłaty na Pana koncie zostały wstrzymane ze względu na ograniczenia sprzedaży nałożone na Pana konto. Środki będą mogły zostać wypłacone po wyjaśnieniu powodów blokady lub po upływie 60 dni tj 3.02.2026r
Aby otrzymać więcej informacji na temat nałożonego ograniczenia przekazuję sprawę do działu który nałożył blokadę, proszę oczekiwać na odpowiedź." wysłałem pliki ponownie, odpowiedzią na to było: "
Dobry wieczór,
dziękuje Pani za wiadomość.
Zawiesiliśmy Pani konto ze względów bezpieczeństwa.
Chcę mieć pewność, że z konta korzysta uprawniona osoba,która posiada oferowany towar, dlatego muszę potwierdzić Pani tożsamość. Bardzo proszę, aby przesłała Pani:
—kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Pani dokumentu tożsamości,
— zdjęcia towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego dokumentem tożsamości,
Lub:
— zdjęcia dokumentów, które potwierdzą, że zawarte transakcje zostaną zakończone pozytywnie.
Dokumentami takimi mogą być umowy z dostawcami, faktury zakupu towaru, zrzuty ekranu potwierdzające posiadanie konta zakupowego w hurtowniach, w których zamawia Pani oferowany towar.
Na dokumencie musi być widoczne:
— imię i nazwisko,
— data urodzenia i ważności dokumentu,
— zdjęcie,
— wszystkie narożniki i krawędzie dokumentu.
Nie potrzebujemy innych danych, może je Pani zasłonić np paskiem papieru (zdjęcie nie może być edytowane w programie graficznym). Proszę też, aby zdjęcie było w wysokiej rozdzielczości. Po sprawdzeniu dokumentów usunę je z naszego systemu.
nie wiem skąd nagle wzięło się Pani, ale wysłałem pliki 3 raz i od tamtej pory koniec kontaktu
Na publicznym forum nie udzielamy informacji o blokadzie więc zachęcam kontynuować rozmowę drogą mailową.
droga mailowa na której od 3 dni nie otrzymuje odpowiedzi, ciekawa sprawa
Ludzie czekają tygodniami…
Z doświadczenia wiem, że nie czekają tygodniami jeśli wszystkie formalności są dopełnione.
Odpowiadamy Tobie regulanie. Przez weekend ten czas może być dłuższy z naturalnych powodów. Proszę o cierpliwość i oczekiwanie na odpowiedź mailowo.