anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta (brak kontaktu ze strony Allegro)

Idź do rozwiązania
Motylek2005
#8 Zapaleniec#

Sprawa ma się następująco. Konta używam od ponad 15 lat wyłącznie do robienia zakupów. Raz, na prośbę kolegi wystawiłem dwa przedmioty na sprzedaż, które wylądowały na Allegro lokalnie. Przez pół roku nikt nie był nimi zainteresowany, aż tu nagle w środku mojej przeprowadzki do nowego mieszkania i późniejszych wakacji, ktoś zakupił jeden z przedmiotów. Powiadomienie o kupnie nie przyszło mi na maila, wpadło tylko w powiadomienia na koncie Allegro Lokalnie - na które przestałem wchodzić. Kupujący wpłacił kasę (nie zauważyłem tego), nie dostał ode mnie przedmiotów i po ponad tygodniu rozpoczął dyskusję włączając w to Allegro. Allegro dało mi 24h by się wypowiedzieć. Po tym czasie, wypłacono kupującemu kasę w ramach ich programu zabezpieczającego. Ja to wszystko przeczytałem miesiąc po zdarzeniu, jak mi zablokowano konto. Nie mogłem już nic zrobić. Cała dyskusja była tylko w powiadomieniach. Ani Allegro ani kupujący nie zadzwonili do mnie, by zapytać o co chodzi. Ale mniejsza o to. Gdy już trafiłem na dyskusję to powiedziałem, że całość jest moją winą, nie dopilnowałem tego. Poprosiłem o wytyczne, jak mam zwrócić środki i odblokować konto. To było jakieś dwa tygodnie temu. Od tego czasu wysłałem Allegro 4 maile z tą samą prośbą - zero jakiegokolwiek odzewu. W sekcji Rozliczenia z Allegro jestem na czysto. 

Nie mam pojęcia jak mam się zrehabilitować i odblokować moje konto. Tak ogromny portal prowadzi kontakt z klientami poprzez powiadomienia i formularz kontaktowy. Brak telefonu, brak czatu by spróbować szybko rozwiązać problem. 

Nie wiem, czy to czytają pracownicy Allegro, czy więc mam pytanie do Społeczności: w jaki sposób mogę odblokować konto?

Bardzo proszę o pomoc, zależy mi na dalszym robieniu zakupów. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Motylek2005 Odpisaliśmy na każdą Twoją wiadomość mailową. Sprawdź folder ze spamem w Twojej skrzynce odbiorczej. Zdarza się, że wiadomości trafiają właśnie tam.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Motylek2005
#8 Zapaleniec#

Faktycznie, wszystko wleciało do spamu. W takim razie zwracam środki zgodnie z instrukcją podaną w jednym mailu. 

Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Motylek2005
#8 Zapaleniec#

Przepraszam, ale muszę jeszcze zapytać: @nat_not - ile czasu tra odblokowanie konta od czasu wpłacenia zaległości na wskazane przez Allegro konto? Minęło 5 dni od wpłaty i dalem mam zablokowane. 

oznacz moderatorów
cloudcloud
Były Moderator
Były Moderator

@Motylek2005 widzę, że 17 lipca prosiliśmy Cię o przesłanie potwierdzenia wpłaty, prześlij je i wtedy konto zostanie odblokowane 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
Motylek2005
#8 Zapaleniec#

 @cloudcloud

Pani Klaudio, 

niestety, ale e-mail nie dotarł. Nie ma go także w spamie. Nie czekając, samodzielnie wysłałem potwierdzenie zapłaty na adres: allegro.kontakt@allegro.pl. Myślałem, że to już koniec moich problemów z odblokowaniem konta. Oczywiście się myliłem - dostałem e-mail no reply, że "Twoja wiadomość nie została przekazana do konsultantów Allegro"... Nie wiem już, co mam zrobić by udowodnić, że przelałem te środki. Dziś ponownie wysłałem maila - tym razem jako odpowiedź na e-mail z serwisu Allegro, w którym wskazano mi konto bankowe do przelewu. Tak więc teraz podany jest numer referencyjny w tytule maila (ref:_00D24aE05._5003V4hD4F:ref).

Mam ogromną nadzieję, że to pomoże konsultantowi na szybkie załatwienie sprawy. Nie mogę czekać kolejnych 2 tygodni. Jeśli Pani ma taką możliwość, to bardzo proszę o pokierowanie sprawy do przodu. Przede mną ważne zakupy na Allegro. 

oznacz moderatorów